شناسهٔ خبر: 55500829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

مذاکره با بایرن؛ یونایتد به دنبال ستاره سابق سیتی

مدیران منچستریونایتد مذاکراتی را برای جذب لروی سانه، وینگر بایرن مونیخ، آغاز کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های مدیران منچستریونایتد برای تقویت این تیم و جذب بازیکنان مدنظر اریک تن‌هاخ همچنان ادامه دارد. 
آنها پیش از این در پی جذب آنتونی از آژاکس بودند اما مذاکرات با این باشگاه هلندی برای خرید این بازیکن به نتیجه نرسید و همین باعث شده است که آنها شرایط یکی از ستاره‌های بایرن مونیخ را زیر نظر داشته باشند. گفته می‌شود که سانه توجه مدیران و کادر فنی یونایتد را جلب کرده و این در حالی است که باشگاه بایرن هم آماده است تا اگر پیشنهاد خوبی برای خرید این بازیکن برسد، او را بفروشد. سانه تا سال 2025 با بایرن قرارداد دارد اما به نظر نمی‌رسد که این موضوع مشکلی جدی در زمینه انتقالش به اولدترافورد به وجود بیاورد. 


مدیران یونایتد که شرایط این بازیکن را در چند هفته اخیر به خوبی زیر نظر داشتند و عملکردش را تحلیل کردند، معتقد هستند که این ستاره سابق سیتی پتانسیل بسیاری برای درخشش در لیگ برتر دارد و می‌تواند به بهبود شرایط این تیم در فصل آینده کمک کند. 
تلاش یونایتد برای جذب سانه نشان می‌دهد که این باشگاه تا چه اندازه مشتاق است که بازیکنان مدنظر تن‌هاخ در خط حمله را پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در تاریخ اول سپتامبر (دهم شهریور) در اختیار این مربی هلندی بگذارد. 
اگر این انتقال انجام شود، این بازیکن 26 ساله جز معدود بازیکنانی خواهد بود که در هر دو باشگاه شهر منچستر توپ زده‌اند. نام بازیکنانی مانند پیتر اشمایکل و اندی کول در این فهرست به چشم می‌خورد.

نظر شما