شناسهٔ خبر: 55500480 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

فردیناند: پیرمرد هر فصل گل می‌زند/ رونالدو: آماده‌ام

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس درباره شرایط کنونی کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی منچستریونایتد صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، ریو فردیناند درباره حواشی گسترده‌ای که در دو ماه اخیر پیرامون جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از منچستریونایتد با توجه به غیبتش در تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل این تیم گفت: مردم می‌گویند باید رونالدو را رها کنید... خب، کسی را بگیرید که بتواند هر فصل ۲۴ یا ۲۵ گل بزند. منچستریونایتد نمی‌تواند رونالدو را رها کند. آنها نمی‌توانند. حتی اگر التماس کند برود باز هم نمی‌توانند او را رها کنند. 

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس در ادامه اظهار داشت: فکر نمی‌کنم گفتن این موضوع آسان باشد. شاید خیلی‌ها بگوید باید از شر رونالدو خلاص شد. او یک سیرک است و بیش از اندازه توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. رونالدو شاید کمی بیشتر از آنچه باشگاه می‌خواهد توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. با این وجود پیرمرد هر فصل گلزنی می‌‌کند.

پیش از این گزارش شده بود که کریستیانو رونالدو ممکن است منچستریونایتد را در نقل‌وانتقال‌های تابستانی با هدف بازی در لیگ قهرمانان اروپا ترک کند. منچستریونایتد با توجه به رتبه پنجمی در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس از کسب سهمیه فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا بازماند. بر اساس گزارش رسانه‌های ورزشی رونالدو مدیر برنامه‌های این مهاجم پرتغالی مذاکراتی با تیم‌های آلمانی و اسپانیایی برای انتقالش انجام داده بود.

منچستریونایتد عصر امروز نخستین بازی‌اش را در فصل جدید لیگ برتر انگلیس برابر برایتون در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌کند. کریستیانو رونالدو نیز با انتشار تصویری به استقبال این بازی رفت.

مهاجم پرتغالی با انتشار تصویری از خود با پیراهن منچستریونایتد درباره بازی برابر برایتون در هفته نخست فصل جدید لیگ برتر انگلیس نوشت: آماده‌ام.

کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۲۱ در منچستریونایتد بازی می‌کند. قراردادش تا پایان فصل آینده معتبر است. رونالدو فصل گذشته سی بازی در لیگ برتر انگلیس انجام داد که حاصلش هجده گل و سه پاس گل بوده است.

نظر شما