شناسهٔ خبر: 55499135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گواردیولا: بعد از سیتی می‌خواهم استراحت کنم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید پس از پایان قراردادش با این باشگاه می‌خواهد مدتی را دور از فوتبال سپری کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا از زمان حضور روی نیمکت سیتی موفقیت‌های بسیاری را به دست آورده و این تیم را به قهرمان قدرتمند لیگ برتر انگلیس تبدیل کرده است. 
قرارداد این مربی اسپانیایی با سیتیزن‌ها تا تابستان سال آینده ادامه دارد اما هنوز خبری از تمدید قرارداد نیست و همین باعث شده است که گمانه‌زنی‌ها درباره آینده او از مدتی قبل آغاز شده باشد. 
سیتی روز یکشنبه باید در اولین دیدارش در رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهام برود و گواردیولا در آستانه این بازی از برنامه‌اش برای آینده صحبت کرد. 
او در این باره به خبرنگاران گفت:« همه چیز در حال حرکت و تغییر است. من هیچ چشم‌اندازی درباره آینده ندارم که از آن صحبت کنم. اطمینان دارم که اینجا خوشحال هستم و می‌خواهم اینجا بمانم. اگر هم در سیتی نمانم، دلیلش این است که بخواهم به تیم دیگری بروم. چون پس از سیتی می‌خواهم کمی استراحت کنم. در حال حاضر تصمیم من این است.»


سرمربی سیتی با اشاره به کارنامه موفقش روی نیمکت این تیم اظهار داشت:« من به این خاطر اینجا هستم که ما قهرمانی‌های بسیاری به دست آوردیم. من همکاران حرفه‌ای خوبی در اینجا دارم که با هم دوست هستیم اما آنها هم نیاز به نتیجه‌گیری دارند چون این کار ما است.»
رکورد گواردیولا در لیگ‌های داخلی باورنکردنی است، چرا که او موفق شده است 10 قهرمانی در 13 فصل حضورش روی نیمکت بارسلونا، بایرن مونیخ و سیتی به دست آورد و امیدوار است که این فصل هم از عنوان قهرمانی‌اش در لیگ برتر دفاع کند.

نظر شما