شناسهٔ خبر: 55497340 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

طیبی: با انگیزه زیاد به بهترین لیگ فوتسال جهان آمدم

مهرداد میرزایی

حسین طیبی از حضور در تیم فوتسال پالما ابراز خوشحالی کرد و تاکید کرد انگیزه زیادی در این تیم خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت اسپانیایی ultimahora، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی ایران در تست‌های پزشکی پالما شرکت کرد و با این تیم برای فصل جدید رقابت‌ها به توافق رسید. 

خوزه تیرادو، مدیر ورزشی پالما از خرید این بازیکن ایرانی ابراز خوشحالی کرد و امیدوار است طیبی در فصل جدید بتواند تاثیر خوبی در این تیم داشته باشد.

طیبی که از بنفیکا پرتغال آمده است می‌خواهد در پالما  درخشش خود را ادامه دهد. او می‌گوید:  من با جاه طلبی و با اشتیاق فراوان به باشگاه پالما می آیم تا سال مهمی را در لیگ قهرمانان، لیگ و جام حذفی اسپانیا سپری کنیم.

این بازیکن ایرانی تجربه زیادی در اروپا دارد و در لیگ های قزاقستان، روسیه و پرتغال حضور داشته است و اکنون حضور در لیگ اسپانیا را نیز تجربه می‌کند. او گفت: بدون شک لیگ فوتسال اسپانیا بهترین لیگ در جهان است. ورود به پالما به معنای جنگیدن برای همه چیز است و این انگیزه زیادی به من می‌دهد.

طیبی یک گلزن متولد شده است. اعداد و ارقام او در تیم‌های قبلی‌اش نشان دهنده شم بالای گلزنی او است اما او خود را بازیکنی تعریف می‌کند که تیم را به رکوردهای شخصی ترجیح می‌دهد. بازیکن ایرانی در ادامه گفت: گل زدن به تنهایی در فوتسال راحت است اما همیشه در خدمت تیم هستم.  در کل اگر اگر گل نزنم و برنده شویم، خوشحال خواهم شد. من تجربه کافی برای آوردن چیزی متفاوت به تیم دارم.

او در فصلی که گذشت با ۳۱ گل زده برای بنفیکا، پس از ایوان چیشکالای روس با ۳۴ گل زده، دومین گلزن برتر تیم پرتغالی بود و باید دید بازیکن ایرانی در تیم جدید خود در اسپانیا چه عملکردی خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما