شناسهٔ خبر: 55496783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رامین محرم‌نژاد در گفت‌وگو با برنا

مربیان اروپایی هم به روز هستند و هم حرفه‌ای/ استقلال-سپاهان یک امتحان سخت برای دو طرف است

مدافع آبی‌پوشان در دهه 80 درباره شرایط استقلال و لیگ برتر فصل جدید به صحبت پرداخت.

صاحب‌خبر -

رامین محرم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب ریکاردو ساپینتو به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شناخت ویژه و خاصی روی ساپنیتو ندارم. در کل اما باید بگویم مربیان اروپایی هم به روز هستند و هم حرفه‌ای. نمی‌توانیم او را با کی‌روش مقایسه کنیم اما می‌توانیم بگویم مربیان پرتغالی امتحان پس‌داده هستند. ساپینتو هندوانه‌ای سربسته است اما به لحاظ حرفه‌ای و به روز بودن فکر می‌کنم انتخاب خوبی بوده است. باید دید با شروع بازی‌ها چه اتفاقی می‌افتد.

وی در ادامه در خصوص عملکرد آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات گفت: به نظرم استقلال بد مهره نگرفته و عملکردش خوب بوده است. خودم در چند سال اخیر، جز سال گذشته منتقد خط دفاعی استقلال بوده‌ام. بازیکنانی که در این چند سال به استقلال آمدند بی‌تجربه‌ بودند. در این سال‌ها هم به همین دلیل بارها جام از دست دادیم. همان بازیکنان در نهایت باتجربه شدند و توانستیم جام بگیریم. در کل اما در سال‌های اخیر خط دفاع استقلال یک نقطه ضعف در تیم بوده است. استقلال امسال خط دفاع خوبی دارد مثل سال گذشته. امیدوارم با تداوم یافتن روند سال گذشته با حضور سیلوا بازهم آبی پوشان قهرمان شوند.

آیا شور و هیجان ساپینتو به سود استقلال است؟ محرم‌نژاد این‌گونه پاسخ داد: شور و هیجان همیشه در فوتبال ایران به مربیان کمک کرده و انسان‌هایی جوگیر هستیم چه در فوتبال و چه غیر از فوتبال. مربیانی که کنار خط شور و هیجان می‌دهند موفق‌تر از دیگران هستند.

513

وی درباره لیگ فصل بعد اظهار داشت: مدعیان؟ استقلال، پرسپولیس، سپاهان، فولاد و گل‌گهر مدعیان لیگ هستند و می‌توانند به جام فکر کنند. دیدار هفته اول استقلال مقابل زردپوشان؟ در هفته اول امتحانی سخت پیش روی تیم است. باید تیم طوری آماده شود که از همین ابتدا عیارش را مشاهده کرد. قبول دارم که می‌گویند در هفته‌های اول باید فرصت داد تا تیم خودش را پیدا کند و نیاز به زمان وجود دارد اما بهتر است استقلال از همین ابتدا به فکر قهرمانی و جمع کردن کامل امتیازات باشد. این یک امتحان سخت برای سپاهانی‌ها هم است و در انتظار بازی جذابی هستیم.

پیشکسوت استقلال درباره احتمال موفقیت استقلال در فصل آینده گفت: استقلال سال گذشته خودش را نشان داد و امسال هم همان شاکله را حفظ کرده است. به همین دلیل فکر می‌کنم می‌تواند دوباره قهرمانی را تکرار کند و خودم نسبت به این موضوع بسیار خوشبین هستم.

انتهای پیام//

نظر شما