شناسهٔ خبر: 55494424 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

کلوپ: بلاتکلیفی قرارداد بر صلاح تأثیری نداشت

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی: یورگن کلوپ معتقد است کاهش گلزنی محمد صلاح در اواخر فصل گذشته بیشتر به دلیل خواسته های سختی است که از این بازیکن می شود تا گمانه زنی ها در مورد قرارداد او.به گزارش ایلنا، محمد صلاح پس از بازگشت به آنفیلد به عنوان فینالیست شکست خورده جام ملت‌های آفریقا که قبل از جدایی از تیم به سمت اردوی تیم ملی مصر، 23 گل در 26 گل زده بود، در 25 بازی تنها 8 گل زد و سه تای آن پنالتی بود.

صلاح بلافاصله قبل از بازگشت به تمرینات پیش فصل، قرارداد سه ساله جدیدی امضا کرد و در پیروزی هفته گذشته سوپرکاپ انگلیس مقابل منچسترسیتی، با گلزنی مجدد از روی پنالتی، تیزبینانه به نظر رسید.یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها گفت: "همه در مورد آن (قرارداد) صحبت کردند و ما انسان هستیم، اما صادقانه بگویم، من ندیدم که این موضوع خیلی حواس او را پرت کند. البته همه ما تحت تاثیر چیزهای اطرافمان هستیم، نمی توانیم آن را تغییر دهیم. ما با افراد دیگر فرقی نداریم. صلاح یکی از فشرده ترین فصول تاریخ را سپری کرد، با جام ملت های آفریقا و همه بازی های ما. همه در مورد اینکه ما 63 بازی انجام دادیم و مواردی از این قبیل صحبت می کنند.

فکر می‌کنم سال گذشته، حوالی اکتبر، نوامبر یا دسامبر، سادیو (مانه) گلزنی چندانی نمی‌کرد و همه در مورد آن صحبت می‌کردند و بعد از رفتن او (بایرن مونیخ در تابستان امسال) مثل این است که خدای من، ما چگونه زنده خواهیم ماند. بدون اینکه او همیشه گل بزند؟ اما، تا دسامبر، صلاح گل های زیادی به ثمر رساند. اما تفاوت بین این دو (صلاح و مانه) یک برد در جام ملت‌های آفریقا بود. اما اگر خانه‌ای بسازید و طوفان آن را از بین ببرد، همان کار را کرده‌اید: یکی انرژی می‌گیرد و یکی انرژی می‌دهد. او از نظر من در فرم درخشانی بود و 98،99 درصد آماده بود."

برچسب‌ها:

نظر شما