شناسهٔ خبر: 55491552 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سرنوشت عجیب امین؛

اسماعیل نژاد؛ از گزینه چهارم پیکان تا درخشش در VNL

امین اسماعیل نژاد که این روزها درخشش بی نظیری در تیم ملی داشته است روزگاری نه چندان دور در تیم باشگاهی اش هم زیاد بکار گرفته نمی‌شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در فصل ۹۶ پیکان تهران با سرمربیگری پیمان اکبری و با داشتن لیبرمن آگامز کلمبیایی، پوریا یلی و کای فن دایک هلندی تیمی مدعی را روانه مسابقات کرده بود؛ این‌مهره ها امین اسماعیل نژاد را به قطر پاسور چهارم این تیم بدل کرده بود و بازی های بسیار کمی به او در آن فصل رسید.

نکته جالب اینکه همان اوایل فصل لیبرمن آگامز از پیکان جدا شد ولی مربیان وقت باز هم به او اعتماد نکردند و سراغ کای فندایک رفتند تا در کنار پوریا یلی قطر پاسور اول و دوم تیم را تشکیل بدهند

همین امر باعث شد اسماعیل نژاد فصل بعد پیکان را ترک کند و راهی شهرداری تبریز و سایپا شود تا استارت ستاره شدن خود را در کنار بزرگانی چون امیرحسینی که تقریبا سه فصلی را با هم بودند،رقم بزند.

گفتنی است امین اسماعیل نژاد ستاره بی چون و چرای والیبال ایران در لیگ ملت‌ها بود و همین موضوع باعث شده که او چند پیشنهاد بزرگ اروپایی دریافت کند اما هنوز حدود یک سال از خدمت سربازی این بازیکن باقی مانده و به نظر می رسد که او باید حداقل یک فصل دیگر را در ایران توپ بزند.

نظر شما