شناسهٔ خبر: 55485600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان:

۴ هزار خادم در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان فعالیت می کنند

زنجان- رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: بیش از ۴ هزار خادم افتخاری در دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان فعالیت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروز فر صبح شنبه در جمع خبرنگاران از مشارکت ۴ هزار خادم افتخاری به همراه نیروهای انتظامی، راهنمایی و رانندگی و آتش نشانی، هلال احمر در برگزاری امنیت و نظم دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی به آغاز دسته عزاداری که در ساعت ۱۴:۳۰ امروز در داخل مسجد آغاز خواهد شد اشاره کرد و بیان داشت: دسته حسینیه اعظم زنجان از ساعت ۱۶:۳۰ حرکت می‌کند و در ساعت ۱۸ شاهد شکل‌گیری تجمع یوم العباس با محوریت میدان انقلاب را داشته باشیم.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: پارکینگ‌های ۱۱ گانه برای استفاده عزاداران حسینی آماده‌سازی شده است و از نزدیک شدن به دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان خودداری کنند.

فیروز فر تاکید کرد: مسیر همیشگی دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از ظهر امروز مسدود است.

وی در رابطه با قطار کاروان عشق اظهار کرد: امسال حسینیه اعظم زنجان با همکاری راه‌آهن شمال‌غرب کشور برای تسهیل سفر هموطنان به یوم العباس زنجانی‌ها قطار کاروان عشق را راه‌اندازی کرده است.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه قطار کاروان عشق صبح امروز وارد زنجان شد و پس از اتمام مراسم یوم العباس به تهران بازمی‌گردد، افزود: حسینیه اعظم زنجان برای مسافران نامحدود تدارک اسکان دیدند.

فیروز فر با بیان اینکه همه زائران حسینی که تقاضای اسکان حسینیه اعظم زنجان را دارند پذیرش شده و پذیرایی می‌شوند، تصریح کرد: همه اقدامات لازم برای جمع‌آوری نذورات، ادای نذر صاحبان قربانی اعم از نیابتی، ذبح و زنده انجام شده است و ۴۸ ایستگاه ثابت جمع‌آوری نذورات و ۱۴ گروه سیار با لباس متحدالشکل نذورات را جمع‌آوری خواهند کرد.

نظر شما