شناسهٔ خبر: 55484903 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امکان اسکان حسینیه اعظم زنجان برای همه عزاداران حسینی

الناز آخوندی

رئیس هیئت‌ امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: همه زائران حسینی که تقاضای اسکان حسینیه اعظم زنجان را دارند، پذیرش شده و پذیرایی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

علیرضا فیروزفر صبح امروز (۱۵ مردادماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با قطار کاروان عشق، اظهار کرد: امسال حسینیه اعظم زنجان با همکاری راه‌آهن شمال‌غرب کشور برای تسهیل سفر هم‌وطنان به مراسم یوم‌العباس زنجانی‌هاُ بحث قطار کاروان عشق را راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه قطار کاروان عشق صبح امروز وارد زنجان شد و پس از اتمام مراسم یوم‌العباس به تهران بازمی‌گردد، افزود: حسینیه اعظم زنجان برای مسافران نامحدود تدارک اسکان دیده است.

این مسئول با بیان اینکه همه زائران حسینی که تقاضای اسکان حسینیه اعظم زنجان را دارند، پذیرش شده و پذیرایی می‌شوند، تصریح کرد: امسال ۴۰۰۰ خادم حسینیه اعظم زنجان از ماه‌های گذشته فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

رئیس هیئت‌ امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه همه اقدامات لازم برای جمع‌آوری نذورات، ادای نذر صاحبان قربانی اعم از نیابتی، ذبح و زنده انجام شده است، گفت: ۴۸ ایستگاه ثابت جمع‌آوری نذورات و ۱۴ گروه سیار با لباس متعهدالشکل نذورات را جمع‌آوری خواهند کرد.

فیروزفر با بیان اینکه امسال دستگاه پوزهای بانکی دارای منوهای مختلف است که صاحبان نذورات می‌توانند مطابق با نیت خودشان منو را انتخاب کرده و نذورات خود را واریز کنند، اظهار کرد: امسال سعی شده با توجه به گرمی هوا، سیستم خنک‌کننده برای دسته حسینیه اعظم زنجان تدارک دیده شود.

وی افزود: دسته حسینیه اعظم زنجان از ساعت ۱۶:۳۰ حرکت می‌کند و در ساعت ۱۸ شاهد شکل‌گیری تجمع یوم‌العباس با محوریت میدان انقلاب را داشته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه پارکینگ‌های یازده‌گانه که برای استفاده عزاداران حسینی آماده‌سازی شده را مدنظر داشته باشند و از نزدیک شدن به دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان خودداری کنند، خاطرنشان کرد: مسیر همیشگی دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان از ظهر امروز مسدود است.

انتهای پیام

نظر شما