شناسهٔ خبر: 55484393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ناگلزمن: در بایرن مونیخ همه تشنه پیروزی بیشتر هستند

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان گفت:در تیم ما همه تشنه پیروزی بیشتر هستند و امیدوارم که به همین شکل بمانند.

صاحب‌خبر -

تیم فوتبال بایرن مونیخ  در چارچوب رقابت‌های هفته نخست بوندسلیگا و دیدار افتتاحیه این مسابقات به مصاف تیم فوتبال اینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه ۶ بر یک این تیم را در هم کوبید.
یولیان ناگلزمان سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ درباره برد تیمش برابر اینتراخت فرانکفورت گفت:ما یک بازی باور نکردنی با انرژی بسیار زیاد را ارائه کردیم. شباهت‌های زیادی با بازی برابر لایپزیش وجود داشت. بازیکنانم خوشحال هستند. پیروزی هرگز عادی نمی‌شود. برد در هر بازی همیشه اتفاقی خاص است، حتی اگر زیاد ببرید. همه تشنه پیروزی بیشتر هستند و من امیدوارم که به همین شکل بمانند.

ناگلزمن ادامه داد:این اتفاقی بسیار ارزشمند است. ما ۱۱ گل در دو بازی به ثمر رساندیم. پس از جدایی لوا مجبور شدیم تغییراتی ایجاد کنیم و سانتر‌های کمتری بفرستیم. دفاع کردن وقتی چهار یا پنج بازیکن در حال دویدن به سمت شما هستند کار آسانی نیست. ما با حضور چهار مدافع در زمین بازی کردیم و از سیستم دفاع سه نفره استفاده نکردیم. البته که وقتی با اختلاف پنج گل برنده می‌شوید، همه چیز آسان‌تر است و شما بهترین مربی دنیا هستید و همه به شما می‌گویند که باید به همین روند ادامه دهید. من فکر می‌کنم ما امروز در تمام طول بازی واقعا خوب دفاع کردیم.»

نظر شما