شناسهٔ خبر: 55484028 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری مطرح کرد

علت افزایش نقص فنی هواپیماها

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بررسی عوامل ایجاد نقص فنی در هواپیماها خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش درباره افزایش تعداد نقص فنی در پرواز ها گفت: با توجه به افزایش پروازهای داخلی و خارجی و توسعه مسیرهای پروازی به تناسب موضوع عیب یا نقص فنی در پروازها مشاهده می شود. باتوجه به سامانه خود اظهاری که همه ایرلاین ها موظف اند درلحظه در سایت هواپیمای کشوری بارگذاری کنند، اطلاع رسانی دقیق تر شده وهمه رویدادها، سوانح واشکالات راشفاف بارگذاری می کنیم. مجموعه اشکالات به فنی عملیات، حوزه هندلینگ وسطوح پروازی برمیگردد که سازمان هواپیمایی، دقیق همه عوامل را بررسی می کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری درباره بازار سیاه بلیط هواپیما هم گفت : طبق آسیب شناسی هایی که صورت گرفته تهیه بلیط از مبادی خارج از کشور به صورت دلاری است وبرخی آژانس ها آن را به بازار سیاه تبدیل کرده اند و بیشترین سروصدا را هم افرادی راه انداخته اند که در حال سوء استفاده هستند.

وی باتاکید بر ممنوعیت فروش دلاری بلیط و نظارت کافی برای جلوگیری از فروش دلاری افزود:اجازه نمی دهیم اتباع خارجی بلیت دلاری بخرند و درایران با یک سوء استفاده تبدیل به ریال کنند و ازدستگاه قضا می خواهیم در این موارد هم ورود کند.

وی در پاسخ به نحوه نگهداری نامناسب کالا های اشتعال زا و خطرناک در گمرک فرودگاه امام گفت: بر اساس گزارش فرودگاه امام از گمرک موضوع را بررسی و طبق استاندارها حکم صادر می کنیم که حکم صادره، در حوزه فرودگاهی لازم الاجراست.

نظر شما