شناسهٔ خبر: 55482913 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حکیم: رژیم ظالم صهیونیستی نمی‌تواند اراده ملت فلسطین را تضعیف کند

تهران – ایرنا - «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق امروز (شنبه) در پیامی ضمن محکوم کردن حملات تازه صهیونیست ها به غزه، تاکید کرد که رژیم ظالم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت ها نمی‌تواند اراده ملت فلسطین را تضعیف کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حکیم در این پیام با تبریک و تسلیت شهادت یکی از فرماندهان جهاد اسلامی نوشت: در اندوه شهادت شیخ «تیسیر الجعبری» و یارانش که به دست دژخیمان اسرائیلی در غزه به شهادت رسیدند، خود را با ملت سرفراز فلسطین و به خصوص جنبش جهاد اسلامی شریک می‌دانیم.

وی ضمن طلب رحمت و مغفرت برای آنان از درگاه الهی، تأکید کرد که ترور و محاصره ظالمانه و سیاست سرقت زمین‌ها سست‌تر از آن است که ارادۀ ملت غیور فلسطین را در ادامه مسیر مطالبه حقوق مشروع و مسئله عادلانه‌اش تضعیف کند.

رژیم صهیونیستی عصر دیروز (جمعه) چند منطقه نوار غزه را هدف حملات هوایی قرار داد که در جریان آن تاکنون دست‌کم ۱۰ فلسطینی از جمله یک کودک پنج ساله شهید و ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است.

در همین پیوند، خبرگزاری «شهاب» اعلام کرد که اشغالگران یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهدا در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند.

«کان» شبکه رژیم صهیونیستی در گزارشی تأیید کرد که ارتش این رژیم یک مقام ارشد جنبش جهاد اسلامی در غزه را ترور کرد (و به شهادت رساند).

این فرد که «تیسیر الجعبری» نام داشته است، در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مواضع جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه به شهادت رسیده است.

در همین حال، شهرها و شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین اشغالی شب گذشته تا بامداد امروز هدف حملات موشکی گروه های مقاومت فلسطین در نوار غزه قرار داشت.

این حملات موشکی در پاسخ به جنایت عصر دیروز صهیونیست ها در نوار غزه انجام شد که در آن چندین شهروند فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

نظر شما