شناسهٔ خبر: 55481833 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برتری قاطع سپاهان در آخرین بازی تدارکاتی بدون خارجی‌ها

زردپوشان اصفهانی با برتری ۴ به صفر مقابل خوشه طلایی ساوه، آماده دیدار با استقلال تهران در هفته نخست لیگ برتر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم فوتبال سپاهان در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز بیست و دومین دوره لیگ برتر، امروز جمعه ۱۴ مرداد به مصاف تیم لیگ یکی خوشه طلایی ساوه رفت.

ژوزه مورایس در این دیدار نیما میرزازاد، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، رامین رضاییان، محمد کریمی، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو را از ابتدا به میدان فرستاد.

بازی با حمله‌های سپاهان آغاز شد و در یکی از این حملات با شوت زیبای محمد کریمی از پشت محوطه جریمه طلایی‌پوشان به گل اول رسیدند، بازی هجومی سپاهان ادامه یافت تا در بیست و پنجمین دقیقه رامین رضاییان با یک ضربه آزاد تماشایی توپ را به گوشه دروازه خوشه طلایی چسپاند.

پس از گل دوم سپاهان بازی کمی متعادل شد تا این که در دقایق پایانی نیمه نخست شهریار مغانلو در محوطه جریمه سرنگون شد و خودش ضربه پنالتی را تبدیل به گل سوم کرد.

در نیمه دوم شاهد بازی پایاپای از دو تیم بودیم و سپاهان از فشار خود کاسته و به اداره بازی پرداخت، در دقایق پایانی نیمه دوم نیز محمد نژادمهدی گل چهارم سپاهانی‌ها را به ثمر رساند.

مانوئل فرناندز و نیلسون جونیور دو بازیکن خارجی و جدید سپاهان از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بودند، فرناندز در زمان گرم کردن تیم‌ها پیش از آغاز مسابقه جزو بازیکنان ترکیب اصلی بود.

جلال علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده و میلاد جهانی از غایبان سپاهان در این دیدار بودند.

در نیمه دوم محمدرضا حسینی، رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، محمد علی‌نژاد و میلاد زکی‌پور برای سپاهان وارد بازی شدند.

آریا یوسفی، رضا بختیاری زاده، ارشیا سرشوق و احمدرضا موسوی از بازیکنان آکادمی سپاهان بودند که برای دقایقی فرصت حضور در ترکیب سپاهان را به دست آوردند.

به نظر می‌رسد شماره بازیکنان جدید سپاهان مشخص شده باشد، مانوئل فرناندز با شماره ۵، الویس کامسوبا با شماره ۴۱، رناتو داسیلویرا با شماره ۳، رامین رضاییان با شماره ۹، محمد دانشگر با شماره ۵۸ و میلاد زکی‌پور با شماره ۱۸ برای سپاهان به میدان خواهند رفت.

برچسب‌ها:

نظر شما