شناسهٔ خبر: 55478345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برتری قاطع سپاهان در آخرین بازی تدارکاتی/ خارجی‌های سپاهان روی سکوها

زردپوشان دیار زاینده‌رود با برتری ۴ بر صفر مقابل خوشه طلایی ساوه، به استقبال دیدار با استقلال تهران در هفته نخست لیگ برتر رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در آخرین دیدار تدارکاتی خود قبل از آغاز بیست و دومین دوره لیگ برتر، امروز جمعه از ساعت ۱۹ به مصاف خوشه طلایی ساوه رفت.

ژوزه مورایس در این دیدار نیما میرزازاد، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، رامین رضاییان، محمد کریمی، مسعود ریگی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، الویس کامسوبا و شهریار مغانلو را از ابتدا به میدان فرستاد.

بازی مطابق انتظار با حمله‌های سپاهان شروع شد و در یکی از این حملات با شوت زیبای محمد کریمی از پشت محوطه جریمه طلایی‌پوشان به گل اول رسیدند؛ بازی هجومی سپاهان ادامه یافت تا در بیست و پنجمین دقیقه بازی رامین رضاییان با یک ضربه آزاد تماشایی توپ را به گوشه دروازه خوشه طلایی چسپاند.

پس از گل دوم سپاهان بازی کمی متعادل شد تا این که در دقایق پایانی نیمه نخست شهریار مغانلو در محوطه جریمه سرنگون شد و خودش ضربه پنالتی را تبدیل به گل سوم کرد.

در نیمه دوم شاهد بازی پایاپای از دو تیم بودیم و سپاهان از فشار خود کاسته و به اداره بازی پرداخت، در دقایق پایانی نیمه دوم نیز محمد نژادمهدی گل چهارم سپاهانی‌ها را به ثمر رساند.

حواشی: 

- قبل از شروع مسابقه‌ و بین دو نیمه گروه سرودی در ورزشگاه نقش‌جهان به اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت ایام سوگواری محرم پرداختند.

- محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بود.

- مانوئل فرناندز و نیلسون جونیور دو بازیکن خارجی و جدید سپاهان نیز از جایگاه ویژه نظاره‌گر بازی بودند، فرناندز در زمان گرم کردن تیم‌ها قبل از شروع مسابقه جزو بازیکنان ترکیب اصلی بود.

- بازیکنان خوشه طلایی با پیراهن‌هایی بازی می‌کنند که شماره‌ای روی آن هک نشده است.

- جلال علی‌محمدی، محمدرضا مهدی‌زاده و میلاد جهانی از غایبان سپاهان در این دیدار بودند.

- در نیمه دوم محمدرضا حسینی، رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، محمد علی‌نژاد و میلاد زکی‌پور برای سپاهان وارد بازی شدند.

- آریا یوسفی، رضا بختیاری زاده، ارشیا سرشوق و احمدرضا موسوی از بازیکنان آکادمی سپاهان بودند که برای دقایقی فرصت حضور در ترکیب سپاهان را به دست آوردند.

- به نظر می‌رسد شماره بازیکنان جدید سپاهان مشخص شده باشد، مانوئل فرناندز با شماره ۵، الویس کامسوبا با شماره ۴۱، رناتو داسیلویرا با شماره ۳، رامین رضاییان با شماره ۹، محمد دانشگر با شماره ۵۸ و میلاد زکی‌پور با شماره ۱۸ برای سپاهان به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ح/

نظر شما