شناسهٔ خبر: 55475918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه زنجان: عشق به حضرت ابوالفضل(ع) در زنجان زبانزد دنیا است

امام جمعه زنجان با بیان اینکه عشق ابوالفضلی زنجانی‌ها زبانزد دنیا است، گفت: فردا دسته باشکوه حسینیه بار دیگر در تاریخ جاودانه خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام عزای حسینی اظهار داشت: خوشبختانه سال به سال ایام عزاداری امام حسین(ع) باشکوه‌تر از سال‌های گذشته می‌شود. البته باید بدانیم که عزاداری امام حسین(ع) فقط برای 10 روز نخست ماه محرم نیست بلکه باید بعد از عاشورا هم عزاداری‌ها ادامه داشته باشد‌.

وی با تقدیر از عزاداران حسینی بابت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دو سال گذشته گفت: مذهبیون نسبت به دیگر اقشار جامعه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی حساس‌تر بودند و رهبری هم به این موضوع اشاره فرمودند و از عزاداران تقدیر کردند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه خوشبختانه امسال مراسم عزاداری‌ها با رعایت کامل موارد بهداشتی برگزار می‌شود، گفت: مسئولان هیئت‌ها طبق مصوبات ستاد کرونا عمل کرده‌اند که قابل تقدیر است.

وی در ادامه به برگزاری دسته باشکوه یوم‌العباس (ع) اشاره کرد و گفت: شیوع ویروس کرونا اجازه نداده بود که در دو سال گذشته دسته عزاداری برگزار شود ولی با این حال خوشبختانه امسال قرار است این دسته برگزار شود که امیدواریم مثل همیشه باشکوه و منظم برگزار شود.

خاتمی گفت: میلیون‌ها عاشقان ابوالفضل عباس(ع) چند سال است که منتظر دسته باشکوه حسینیه اعظم زنجان هستند و فردا بار دیگر یوم‌العباس (ع) زنجانی‌ها در تاریخ جاودانه خواهد شد.

وی با بیان اینکه شور و شعور حسینی زنجانی‌ها در دنیا زبانزد است، گفت: بار دیگر کل دنیا منتظر هستند که عشق ابوالفضلی‌ زنجانی‌ها را تماشا کنند.

انتهای پیام/ح

نظر شما