شناسهٔ خبر: 55441579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کمک میلیاردی حامیان شهرستان البرز به ایتام و محسنین

رئیس کمیته امداد اداره شهرستان البرز گفت: دو هزار و ۶۵۰ حامی اکرام ایتام و محسنین به حساب فرزندان معنوی خود بیش از یک میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان واریز کردند.

صاحب‌خبر -

حسین اصلی بیگی طزرکی رئیس کمیته امداد اداره شهرستان البرز گفت:در سه ماهه اول سال جاری دو هزار و ۶۵۰ حامی اکرام ایتام و محسنین بیش از یک میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان به ۱۸۲ فرزند یتیم و یک هزار و ۶۱ فرزند محسنین تحت حمایت خود مساعدت کرده اند.

اصلی بیگی طزرکی افزود: همچنین مردم نیکوکار شهرستان البرز، طی سه ماهه نخست سال جاری برای کمک به نیازمندان و محرومان، بیش از ۹ میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان به کمیته امداد شهرستان البرز پرداخت کرده اند که همه این کمک‌ها برای محرومان و نیازمندان همین شهرستان صرف شده است.

وی اضافه کرد: از مجموع مبالغ کمک‌های مردمی، بیش از ۵۶۷ میلیون تومان صدقه، ۲۰۵ میلیون تومان زکات فطریه عام، ۶۶۲ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، بیش از ۶۳۸ میلیون تومان در طرح محسنین و بیش از ۴۰۹ میلیون تومان هم اطعام و افطاری بوده است.

اصلی بیگی طزرکی ادامه داد: همچنین از ۹ میلیارد و ۵۹۱ میلیون تومان کمک مردمی شهرستان البرز، بالغ بر پنج میلیارد و ۴۵۵ میلیون تومان توسط اعضای ۲۳ مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

رئیس کمیته امداد اداره شهرستان البرز گفت: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و یا از طریق کد مهربانی #۰۲۸۱*۸۸۷۷* اهدا کنند.

نظر شما