شناسهٔ خبر: 55425811 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شریفات آقای گل پیش‌فصل ایرالکو (عکس)

وینگر با تجربه آلومینیوم در سومین سال حضورش در این تیم آمادگی بالای خود را حفظ کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی آماده‌سازی مناسبی پیش از  شروع فصل داشته و درکنار دو اردوی آماده‌سازی در تهران، ۹ مسابقه تدارکاتی انجام داده و به هماهنگی خوبی رسیده است که در این بین، اسماعیل شریفات توانسته آمادگی بدنی خود را در سومین سال حضورش در این تیم حفظ کند.

شریفات که در ۶ مسابقه دوستانه پیش‌فصل آلومینیوم به میدان رفته و بعضا تا پایان مسابقه هم در زمین نبوده، توانسته در سه دیدار تدارکاتی مقابل پارس جنوبی جم، مس کرمان و مس رفسنجان گلزنی کند که در آخرین بازی در بهترین فرم خود قرار داشت.

این بازیکن که طی دو فصل اخیر شرایط خوبی در آلومینیوم اراک داشته و سال گذشته بهترین گلزن تیمش بود و در ۳۰ مسابقه لیگ برتر و پنج دیدار جام حذفی به میدان رفت، در تقابل تدارکاتی برابر مس رفسنجان توانست یک گل از روی نقطه پنالتی بزند و دقایقی بعد هم یک پنالتی با نفوذ به محوطه جریمه این تیم بگیرد.

شریفات که در دوران حضورش در آلومینیوم بازی در پست‌های مدافع راست و وینگر راست را تجربه کرده، حالا یکی از مهره‌های کلیدی این تیم به شمار می‌رود و سید مهدی رحمتی امیدوار است این بازیکن فرم خوب خود را همچنان حفظ کند و مثل سال گذشته و دیدارهای تدارکاتی، در لیگ ۲۲ هم موثر ظاهر شود.

نظر شما