شناسهٔ خبر: 55405693 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دی‌توماس ذخیره بنزما؟

مهاجم ملی‌پوش اسپانیایی در انتظار تماس رئال

رائول دی‌توماس، مهاجم اسپانیول و تیم ملی اسپانیا، گزینه رئال برای تقویت خط حمله است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تور تابستانی آمریکای رئال مادرید هم به اتمام رسید و باشگاه مادریدی حالا خود را مهیای سوپرکاپ اروپا برابر آینتراخت فرانکفورت می کند. دیداری که 19 مرداد در هلسینکی برگزار خواهد شد.

رئال تاکنون اورلین شوامنی و آنتونیو رودیگر را به خدمت گرفته و در حالی که لوکا یوویچ، مهاجم صرب خود را به فروش رسانده و بورخا مایورال نیز در آستانه پیوستن به ختافه قرار دارد، خبری از جذب مهاجم جدید نیست. رئال تصور می کرد برای فصل آتی کیلیان امباپه را در اختیار خواهد داشت ولی ستاره فرانسوی در نهایت قراردادش با پی اس جی را تمدید کرد. رئال در خط حمله کریم بنزما را به عنوان مهاجم نوک در اختیار دارد و او یک بازیکن بدون جانشین است. بسیاری از هواداران رئال معتقدند که باید یک مهاجم ذخیره برای کریم جذب شود و استفاده از ادن هازارد به عنوان 9 کاذب نمی تواند تدبیر موثری باشد.

طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، گزینه مدنظر رئال برای خط حمله، رائول دی توماس، مهاجم اسپانیول است اما مدیران باشگاه هنوز برای شروع مذاکرات رسمی با بازیکن و اسپانیول تردید دارند. دی توماس که در چند اردوی اخیر تیم ملی اسپانیا حاضر بوده و برای لاروخا به میدان هم رفته، قصد بازگشت به رئال را دارد. او محصول آکادمی رئال مادرید است ولی سال 2019 با 25 میلیون یورو به بنفیکا پیوست. دی توماس نتوانست نظر مثبت زین الدین زیدان را جلب کند و چاره ای جز جدایی او نبود. درخشش دی توماس در اسپانیول و دعوت شدن او به تیم ملی اسپانیا باعث شده تا رئال نسبت به جذب او مشتاق شود ولی اسپانیول برای فروش او 25 تا 30 میلیون یورو می خواهد. بند فسخ این بازیکن نیز 75 میلیون یورو است. دی توماس که دو روز پیش اردوی پیش فصل اسپانیول را ترک کرد، منتظر یک تماس از رئال مادرید است. او بی تاب بازگشت است اما تماسی گرفته خواهد شد؟

نظر شما