شناسهٔ خبر: 55402566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حمایت نیمار از مسی پس از قهرمانی در سوپرجام

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پس از قهرمانی در سوپرکاپ به تمجید از مسی پرداخت و پاسخ محکمی به منتقدان این بازیکن داد.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ پاری سن ژرمن شب گذشته با شکست 4 بر صفر مقابل نانت قهرمان سوپرجام فرانسه شد. در این مسابقه مسی عملکردی عالی داشت و توانست بهترین بازیکن نام گیرد.

پس از این دیدار، نیمار که خودش 2 گل زد و جزو بهترین بازیکنان پاریس بود به حمایت از ستاره آرژانتینی پرداخت و انتقادها را غلط دانست.

نیمار گفت: لئو، لئو است. لئو همیشه لئو خواهد بود. هیچ چیزی تغییر نمی‌کند. اینکه می‌گویند بازی امشب شروع عصر جدید او در پاریس است، غلط خواهد بود. مردم زیاد در مورد این مسائل حرف می‌زنند ولی نمی‌دانند که هر روز چه اتفاقی رخ می‌دهد و چه درون باشگاه است.

وی ادامه داد: لئو همان لئو است. هیچ چیزی تغییری نکرده و او به نشان دادن تفاوتش با همه بازیکنان ادامه خواهد داد. مسی با پاریس سازگار شده و مشخصا ما امیدواریم به همه جام‌ها دست پیدا کنیم. هم من این مسئله را می‌خواهم، هم لئو و هم کیلیان امباپه. اگر 3 نفر ما خوب کار کنیم، مطمئنم تیم نیز خوب کار خواهد کرد.

ستاره برزیلی ادامه داد: من خیلی خوشحالم. ما بازی خوبی در این مسابقه انجام دادیم. خیلی مهم بود که بازی پیروزی و کسب یک جام فصل را آغاز کنیم. هر اتفاقی رخ بدهد، ما باید ببریم.

نیمار در این تابستان با مالکان قطری باشگاه به مشکل برخورد و حتی گفته شد که پاریس سعی دارد این بازیکن را به فروش رساند. با این حال ستاره برزیلی در این تیم ماندنی شد و باید دید امسال آیا آنها می‌توانند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شوند یا خیر.

 

نظر شما