شناسهٔ خبر: 55376885 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ۵۹۸ | لینک خبر

جام خیریه انگلیس؛

لیورپول با غلبه بر منچسترسیتی اولین جام فصل را تصاحب کرد + تصاویر

فصل جدید فوتبال باشگاهی انگلیس با پیروزی لیورپول برابر منچسترسیتی در جام خیریه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بازی جام خیریه انگلیس  شب گذشته میان تیم‌های فوتبال منچسترسیتی به‌عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و لیورپول قهرمان جام حذفی در ورزشگاه کینگ‌پاور شهر لستر برگزار شد که این بازی با برتری 3 بر یک قرمزپوشان مرسی‌ساید خاتمه یافت تا اولین جام فصل نصیب شاگردان یورگن کلوپ شود.

در این بازی لیورپولی‌ها با گلزنی الکساندر ترنت آرنولد در دقیقه 21 پیش افتادند. خولیان آلوارس بازیکن جدید منچسترسیتی در دقیقه 70 کار را برای این تیم به تساوی کشاند، اما لیورپولی‌ها با گلزنی محمد صلاح از روی نقطه پنالتی در دقیقه 83 دوباره از قهرمان فصل گذشته لیگ برتر پیش افتادند و در نهایت با گلزنی مهاجم جدید‌شان داروین نونیز در دقیقه چهارم وقت‌های تلف شده، حریف را از بازگشت به بازی مأیوس کردند.

به این ترتیب لیورپول برای شانزدهمین بار قهرمان جام خیریه انگلیس شد و به طور مشترک با آرسنال در رده دوم پرافتخارترین تیم‌های این جام که معادل سوپرجام در سایر لیگ‌های اروپایی است، قرار گرفت. پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها منچستریونایتد با 21 قهرمانی است. سیتی اما فرصت کسب هفتمین قهرمانی‌اش و تبدیل شدن به پنجمین تیم پرافتخار این تورنمنت را از دست داد.

برچسب‌ها:

نظر شما