شناسهٔ خبر: 55327415 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دانلود قسمت 11 سریال یاغی (نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم)

این روزها محبوبیت فیلم ‌و سریال‌های نمایش خانگی زیاد شده و افراد زیادی با خرید اشتراک و یا با دانلود قانونی سریال‌های نمایش خانگی را تماشا می‌کنند. سریال یاغی از پربحث‌ترین و برترین سریال‌های سال 1401 با تولید انحصاری فیلیمو و به کارگردانی محمد کارت این روزها در حال پخش از این پلتفرم است. قسمت جدید سریال یاغی پنج‌شنبه ساعت 8 صبح منتشر می‌شود و شما می‌توانید قسمت یازدهم سریال یاغی را از مراجع معتبر و قانونی دانلود کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از الیت لند، یاغی سریالی با ژانر خانودگی و اجتماعی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کندگی سید مازیار هاشمی، بهترین گزینه برای رهایی از دغدغه‌های روزمره محسوب می‌شود و با توجه به فیلمنامه بسیار خوب و بازیگران توانمندی که در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند، تماشای این فیلم به شدت برای همه توصیه می‌شود. در ادامه به معرفی این سریال، دلایل محبوبیت آن و بهترین مرجع دانلود سریال یاغی با کیفیت‌ های عالی می‌پردازیم.

دانلود سریال یاغی قسمت 11

دانلود قسمت 11 سریال یاغی (نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم)

معرفی سریال یاغی

در این سریال علی شادمان در نقش پسری به نام جاوید نقش‌آفرینی کرده است که هویتی ندارد و برای گرفتن شناسنامه و کسب هویتش تلاش می‌کند تا به این طریق خانواده ابرا (دختری که جاوید عاشق او است) را برای ازدواج آن‌ها راضی کند. جاوید سریال ما زندگی را بدون ابرا نمی‌تواند تصور کند و برای همین همواره لحظات پرتنشی را برای کسب هویتش و جلب رضایت خانواده ابرا سپری می‌کند؛ اما کم کم با اتفاقاتی که در طول سریال مشاهده می‌کنید، روزنه‌های امید جاوید از بین می‌رود. در همین زمان فردی به نام بهمن وارد داستان سریال یاغی می‌شود. بهمن که دارای باشگاه کشتی مجللی است، به محله‌های پایین شهر می‌رود تا استعداد کشتی جوانان این منطقه را کشف کند. در نهایت طی اتفاقاتی که پیش می‌آید بهمن، جاوید را تحت حمایت خود قرار می‌دهد؛ اما آیا این حمایت بهمن از جاوید و خواهرش عاطفه انسان دوستانه است یا اهداف دیگری پشت این ماجرای قرار دارد؟ پاسخ به این سوال در طول سریال مشخص می‌شود. اکنون دانلود قسمت 11 سریال یاغی  برای شما فراهم شده است تا با مشاهده قسمت جدید این سریال در جریان اتفاقات و هیجانات این قسمت جدید سریال یاغی قرار بگیرید.

شرح جزئیات داستان سریال یاغی

دانلود قسمت 11 سریال یاغی (نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم)

اگر نمی‌خواهید داستان قسمت‌های اول سریال یاغی را بدانید، توصیه می‌کنیم این بخش از نوشته را نخوانید و به جای آن تمامی قسمت‌های پخش شده این سریال را دانلود کرده و به تماشا بپردازید. جاوید (علی شادمان) شخصیت اول سریال یاغی برای امرار معاش و گذران زندگی در مسابقات شرط‌بندی کشتی می‌گیرد تا به این طریق بتواند پول وکیل را در خصوص گرفتن شناسنامه تهیه کند. دلیل اصرار جاوید به گرفتن شناسنامه ازدواج او با دختری به نام ابرا (الیکا ناصری) است که علاقه زیادی به یکدیگر دارند؛ ولی در این میان خانواده ابرا شرط شناسنامه‌دار شدن را برای ازدواج جاوید و ابرا تعیین می‌کنند و در این خصوص سخت‌گیری زیادی را به خرج می‌دهند. جاوید سریال که با خواهرش عاطفه (آبان عسکری) زندگی می‌کند، پدر و مادرش را از دست داده و تاکنون موفق به گرفتن شناسنامه نشده است. در همین زمان کشتی‌گیری جاوید برای به دست آوردن پول وکیل، اسی قلک (امیر جعفرِی) برای منافع شخص خودش پیش پای جاوید سنگ می‌اندازد تا او نتواند در کشتی قهرمان شود. پس از شکست جاوید در کشتی تنها راه او برای گرفتن شناسنامه، انجام آزمایش ژنتیک است تا به این ترتیب ثابت کند که مرحوم محمود گنجی پدر او بود؛ اما در این میان خانواده پدری جاوید از کمک کردن به او خودداری می‌کنند و او را سر راهی و عامل آبروریزی خانواده گنجی می‌دانند. در این شرایط که جاوید خود را به بن‌بست رسیده می‌داند و همچنان در فکر رسیدن به ابرا و ازدواج با او است، بهمن (پارسا پیروزفر) و همسرش طلا (طناز طباطبایی) به نحوی وارد زندگی او می‌شوند تا او را به قهرمان کشتی کنند و به خواسته‌هایش برسانند؛ اما ماجرا به این سادگی نیست و مسیری پرفراز و نشیب و سخت پیش‌روی جاوید قرار می‌گیرد که خود باید با دیدن فیلم یاغی از تمامی آن‌ها سر در بیاورید.

داستان سریال یاغی؛ اقتباسی از رمان سالتو

داستان این سریال اقتباسی از رمان «سالتو» است که توسط مهدی افروزمنش نوشته شده و توسط نشر چشمه چاپ شده است. این رمان ژانر اجتماعی، جنایی و معمایی دارد و نام آن در لغت‌نامه دهخدا به معنای بندری در اروگوئه است که در آن گوشت به میزان فراوانی یافت می‌شود. داستان رمان سالتو در مورد پسر جوان 16 ساله‌ای به نام سیاوش است که از طبقات پایین جامعه بوده و استعداد بی‌نظیری در کشتی‌گیری دارد و بدون هیچ مربی و باشگاهی، در مسابقات محلی همواره می‌درخشد؛ اما سیاوش خود را از آرزوهایش دور می‌بیند تا این که روزی دو نفر به نام‌های «نادر» و «سیا» وارد زندگی او می‌شوند تا او را به آرزویش برسانند. آن‌ها در مقابل خدمات و محبت‌های خود از سیاوش خواسته‌ای دارند و با دادن وعده‌های پوچ او را برای ورود به دنیایی دیگر ترغیب می‌کنند که جز زشتی چیزی ندارد و به این طریق قصد کشیدن سیاوش به بی‌راهه را دارند. این رمان داستان افرادی است که ذره‌ای وجدان ندارند و می‌خواهند از دوش دیگران بالا رفته و خود را به اوج برسانند. 

با توجه به این توضیحات به نظر می‌رسد سریال یاغی شباهت زیادی به رمان سالتو دارد؛ اما همان طور که گفتیم، این سریال اقتباسی از رمان سالتو است و قرار نیست در طول فیلم دقیقا نوشته‌های کتاب سالتو را ببینیم. همین قضیه هیجان و کنجکاوی نسبت به قسمت‌های پیش‌روی سریال را برای کاربران دوچندان کرده است تا به این طریق اقدام به دریافت سریال یاغی از سایت‌های قانونی و معتبر کنند.

ذکر این توضیحات هم در این بخش لازم است که وقتی فیلمی اقتباسی از رمان است، می‌توان انتخاب کامل از کتاب را کنار گذاشت و هر دو را در کنار یکدیگر پیش برد. به این ترتیب ممکن است در بخش‌هایی رمان ما را هیجان‌زده کند و در بخش‌هایی دیگر سریال؛ پس احتمالا تماشای هر قسمت جدید از سریال یاغی در کنار مطالعه رمان سالتو بتواند هیجان فیلم و کتاب را بیشتر کند.

دانلود قسمت 11 سریال یاغی (نسخه کامل با کیفیت بالا و لینک مستقیم)

بازیگران سریال نمایش خانگی یاغی

در این سریال بازیگران محبوبی همچون پارسا پیروزفر (نقش بهمن)، طناز طباطبایی (نقش طلا همسر بهمن)، علی شادمان (نقش جاوید)، امیر جعفری (نقش اسی قلک)، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، (با معرفی) الیکا ناصری (نقش ابرا)، آبان عسکری (عاطفه، خوااهر جاوید)، مه‌لقا باقری (مادر ابرا)، ناهید مسلمی، مهدی حسینی‌نیا (برادر بهمن)، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، بهرام ابراهیمی، امیرضا دلاوری و غیره به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دلایل محبوبیت سریال یاغی

تا امروز ده قسمت از سریال یاغی پخش شده است و دانلود قسمت 11 سریال یاغی پنج‌شنبه ساعت 8 صبح امکان‌پذیر می‌شود. این سریال به دلیل داشتن بازیگران توانمندی همچون پارسا پیروزفر که برخی افراد همچنان او را با بیژن سریال در چشم باد می‌شناسند، محبوبیت زیادی به دست آورده است؛ چرا که پارسا پیروزفر همواره با انتخاب‌های خود اثبات کرده که در بهترین‌ موقعیت‌ها نقش آفرینی می‌کند. همین عامل در کنار فیلمنامه بسیار خوب و قوی سریال با اقتباسی از رمان «سالتو» به دلایل محبوبیت سریال افزوده است.

از فیلمنامه و توانمندی و محبوبیت بازیگر کاریزماتیک کشورمان که بگذریم، علی شادمان در این فیلم و در نقش جاوید بهترین بازیگری را از خود به نمایش گذاشته است؛ به گونه‌ای که بسیاری از افراد با تماشای قسمت اول سریال محو بازی فوق‌العاده این بازیگر جوان شده بودند. طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، آبان عسکری و الیکا ناصری دیگر بازیگران این سریال هستند که با نقش آفرینی بی‌نظیر، سریال یاغی را به یکی از محبوب‌ترین و برترین سریال‌های نمایش خانگی در سال 1401 تبدیل کرده‌اند.

دانلود قسمت 11 سریال یاغی

به دلیل اینکه نمی‌خواهیم داستان سریال یاغی را تا به اینجای سریال برای شما بازگو کنیم، پیشنهاد می‌کنیم بدون خواندن خلاصه قسمت‌ها شروع به دیدن سریال کنید و نهایتا قسمت جدید یاغی 11 را از مراجع معتبر دانلود کنید تا از زیبایی این سریال و هیجان آن بی‌بهره نمانید.

تعداد قسمت‌های سریال یاغی

تاکنون 10 قسمت از سریال یاغی پخش شده است و قسمت جدید آن برای دانلود در مراجع معتبر و قانونی قرار گرفته است. طبق گفته‌ها این سریال برای 20 قسمت تهیه شده است؛ اما با توجه به برنامه فیلیمو، تدوین و مونتاژ و به عبارتی تغییرات جدید فیلم امکان دارد به تعداد قسمت‌های سریال افزوده شود و زمان پخش آن در برخی قسمت‌ها کوتاه‌تر شود.

همچنین اگر به دنبال دریافت قسمت قبلی این سریال هستید به لینک دانلود قسمت 10 سریال یاغی مراجعه کنید.

بهترین مرجع دانلود سریال یاغی با کیفیت های عالی

برای دانلود فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی یکی از مشکلات پیش‌روی کاربران عدم به‌روزرسانی سریال‌ها و فصل‌های جدید فیلم‌ها در زمان‌های مشخص است. در چنین شرایطی بهتر است به دنبال سایت‌ها یا پلتفرم‌هایی باشید که به صورت مداوم و مستمر جدیدترین محصولات تولید شده فیلم و سریال را ارائه می‌دهند؛ از این رو پیشنهاد می‌کنیم با یکی از بهترین مراجع دانلود سریال یاغی با کیفیت‌های عالی همراه باشید تا در هر پنج‌شنبه جدیدترین قسمت‌ این سریال را دانلود کنید و دیگر نیازی به جست‌وجو مجدد بین وبسایت‌های مختلف برای دانلود قسمت جدید سریال یاغی نداشته باشید. با انتخاب یک سایت خوب برای دانلود فیلم و سریال خیال خود را برای همیشه از بابت دانلود سریال‌های مختلف راحت کنید و سایتی را انتخاب کنید که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل باشد و نهایت تلاش خود را برای ارائه بهترین فیلم و سریال با کیفیت‌های عالی و بدون مشکل در دانلود و خرابی لینک‌های دانلود را برای شما کاربران فراهم کند.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما