شناسهٔ خبر: 55320781 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امیر سرتیپ هادیان در دیدار با خانواده شهید حنیفه‌زاد:

انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با تأکید بر اینکه ما باید قدرشناس شهدا و خانواده‌های معظم آن‌ها باشیم، گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه امیر سرتیپ دوم خلبان یوسفی فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری و حجت‌الاسلام مجتبایی‌فر رئیس عقیدتی سیاسی این یگان با حضور در منزل پدری شهید سرگرد خلبان «علیرضا حنیفه زاد» با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

امیر هادیان در این دیدار با قدردانی از صبوری پدر و مادر شهید حنیفه‌زاد در فقدان فرزندشان اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا با تقدیم عزیزان‌شان  در راه اسلام و میهن عزیزمان کار بزرگی را انجام داده‌اند و ملت ما تا ابد وامدار این ایثارگری‌ها هستند.

وی خاطرنشان کرد: با استقامت و شجاعت شهدا، ما اکنون در آرامش زندگی می‌کنیم و باید ما قدرشناس شهدا و خانواده معظم این عزیزان باشیم.

جانشین فرمانده نهاجا تأکید کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان به جایگاه والایی رسیده و خانواده شهیدان سرمایه‌های انقلاب هستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما