شناسهٔ خبر: 55298327 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

فرمانده انتظامی آبادان خبر داد:

اعتراف 5 متهم به قتل برادر مالک متروپل

صاحب‌خبر -
عاملان قتل برادر مالک برج متروپل در کمتر از 24 ساعت از سوی پلیس آبادان دستگیر شدند.
سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی آبادان در تشریح این خبر گفت: روز شنبه اول مردادماه به دنبال وقوع یک‌ فقره تیراندازی منجر به قتل با سلاح جنگی در منطقه امیری شهرستان آبادان، بلافاصله دستورات ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد. کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی 5 نفر از عاملان طراحی و تیراندازی را در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیات‌ منسجم و غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان یک قبضه سلاح کلت کمری به کار رفته در قتل و همچنین خودروی ساینا که به وسیله آن فرد مقتول را تعقیب می‌کردند، کشف شد.
زلقی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کردند، گفت: تحقیقات برای کشف ابعاد مختلف پرونده و علت این جنایت در دست بررسی است. همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
مجید عبدالباقی بعد از ظهر شنبه هنگامی که سوار بر خودرو  قصد ورود به پارکینگ ساختمان محل سکونتش را داشت از سوی سرنشینان یک خودروی ساینا به رگبار بسته شد و پس از انتقال به بیمارستان مرگ وی تأیید شد.
سردار مهدی حاجیان، سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور نیز انگیزه عاملان این جنایت را اختلافات شخصی اعلام کرد و گفت:  بر اساس بررسی‌های اولیه و اعترافات متهمان اختلافات شخصی انگیزه قاتلان از این اقدام بوده است.

نظر شما