شناسهٔ خبر: 55238261 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

«خرس» به تماشاخانه مهر می‌آید

نمایشنامه‌خوانی «خرس» روز اول مرداد ماه در برنامه «خنده در صحنه» در تماشاخانه مهر حوزه هنری اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، رضا گیلانپور کارگردان برنامه «خنده در صحنه» اظهار کرد: قرار است نمایشنامه «خرس» نوشته آنتوان چخوف در آخرین قسمت برنامه «خنده در صحنه» که به خواندن نمایشنامه‌های طنز اختصاص دارد، خوانده شود. حضور افرادی مثل فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، فریبا دستواره در نمایشنامه‌خوانی این برنامه قطعی است.

او افزود: قرار است امیر دژاکام در برنامه «خنده در صحنه» نگاهی ویژه به نمایشنامه‌خوانی داشته باشد و درباره این که «نمایشنامه‌خوانی چیست؟» بحث و گفتگو داشته باشیم.

گیلانپور گفت: نمایشنامه «خرس» ساعت ۱۷:۳۰ یک مردادماه در تماشاخانه مهر حوزه هنری خوانده خواهد شد.

او ادامه داد: ما طبق روال گذشته مشارکت مردمی و حضار را در خواندن نمایشنامه «خرس» خواهیم داشت، یعنی از علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم که چند خط از نمایشنامه را بخوانند.

کارگردان برنامه خنده در صحنه بیان کرد: در واقع ما با مشارکت دادن مخاطب عام برنامه «خنده در صحنه» در نمایشنامه‌خوانی‌ها، به نوعی استعدادیابی می‌کنیم. بهتر است شما بدانید که در دوره قبلی اجرای برنامه «خنده در صحنه» از میان حضاری که چند خط از نمایشنامه‌ها را خوانده بودند، چند نفر را انتخاب کردیم و دوباره از آنها تست گرفتیم و در نهایت ۲ نفر آن‌ها را انتخاب کردیم که قرار است در برنامه‌های آینده‌ از آن‌ها استفاده کنیم.

کارگردان برنامه «خنده در صحنه» در پایان خبر داد: در آینده با توجه به اینکه ما به محرم و صفر نزدیک می‌شویم، قرار است یک نمایشنامه‌خوانی مذهبی در برنامه «خنده در صحنه» اجرا شود.

نمایشنامه «خرس» روایتی کمدی از زندگی یک زن است که در حین عزاداری برای شوهرش متوجه می‌شود که همسرش یک طلبکار دارد و در همین میان اتفاق‌هایی رخ می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما