شناسهٔ خبر: 55198841 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

ماجرای پیچیده رونالدو در سال جام جهانی| ادامه با منچستر نه، آرسنال شاید!

کریستیانو رونالدو قطعا از منچستریونایتد جدا می‌شود، اما هنوز مقصد او مشخص نیست و هر روز بر شایعات دامن زده می‌شود.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شاید رونالدو فکرش را هم نمی‌کرد که حضور دوباره در منچستریونایتد، پس از چندین سال حضور در رئال مادرید و یوونتوس، آنقدر کوتاه و البته تلخ باشد.

حالا، اما رونالدو با معضلی عجیب در سال‌های آخر بازی خود روبه رو شده و باید منچستریونایتد را ترک کند. ستاره پرتغالی برای این تصمیم که اتفاقا قاطعانه هم رویش پافشاری می‌کند، ۱ دلیل دارد: لیگ قهرمانان اروپا!

منچستر با اوله آنقدر بد نتیجه گرفت که حضور رانگنیک از میانه‌های راه هم فایده‌ای نداشت و این تیم رهسپار یورولیگ شد.

حالا رونالدو در ۳۸ سالگی به دنبال تیمی جدید است که البته سهمیه لیگ قهرمانان را هم کسب کرده باشد. حتی در این میان شایعه شد که بارسلونا بی میل نیست که در غیاب مسی، به سراغ رونالدو برود، اما خرید‌های بارسا نشان داد که شایعات در خصوص رونالدو واقعیت ندارند.

در ادامه نام تیم‌های مختلفی از جمله ناپولی و حتی آرسنال هم مطرح شد، اما اولی گویا پولی برای جذب رونالدو ندارد و دومی هم مثل منچستر در لیگ قهرمانان حضور ندارد.

در نهایت حالا شنیده می‌شود اتلتیکومادرید و سیمئونه باب مذاکره را با رونالدو و ایجنتش باز کرده اند. بعید نیست دوباره شاهد حضور رونالدو در لالیگا باشیم؛ این بار هم در مادرید، اما در اتلتیکو و کنار گریژمان!

البته دوست صمیمی رونالدو شنیده می‌شود به وی اصرار دارد سال‌های آخر فوتبالش را در جمع توپچی‌های لندن سپری کند، اما بعید است مثلث طلایی رونالدو، خسوس و انکتیا زیر نظر آرتتا شکل بگیرد.

رونالدو از طرفی در سال جام جهانی امیدوار است بتواند با پرتغال به اتفاقاتی خوب برسد و پس از یورو، به جام جهانی هم بوسه بزند. اتفاقی که از این نسل طلایی پرتغال، با حضور ستارگانی، چون کانسلو، برناردو سیلوا، برونو فرناندز، پپه و ... بعید هم نیست!

نظر شما