شناسهٔ خبر: 55156774 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حداقل به ما احترام بگذارید؛

شرایط عجیب میزبانی ایتالیا از دوربین انگاپت!(عکس)

اروین انگاپت، ستاره تیم ملی فرانسه، از شرایط میزبانی ایتالیا در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مرحله نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها از چهارشنبه آغاز می‌شود اما به نظر می رسد که شرایط میزبانی ایتالیا خیلی به مذاق تیم های حاضر در مسابقات خوش نیامده است. این در حالی است که ایتالیا پیش از این بارها میزبانی رقابت های مهم را در اختیار داشته و اتفاقی که حالا رخ داده در نوع خود کمی عجیب به نظر می‌رسد.

تیم ملی والیبال ایران شب گذشته بعد از چند روز تمرین در گدانسک این شهر را ترک کرد و وارد بولونیا شد تا در مرحله نهایی مسابقات حاضر شود. نکته عجیب و قابل تامل استقبال و میزبانی ایتالیایی‌ها در ابتدای ورود تیم ایران به این کشور و عدم تدارک شام برای اعضای کاروان تیم ایران بود. به رغم این‌که زمان ورود تیم ایران از سوی فدراسیون والیبال ایران و فدراسیون جهانی والیبال به میزبان اعلام شده بود.

همچنین غیر از مترجم که از بدو ورود تیم ایران را همراهی کرد، هیچ فردی به عنوان نماینده برگزار کننده در هتل محل اسکان تیم ایران حاضر نبود، مسئولین هتل هم اعلام کردند که هیج تدارکی برای شام ایران دیده نشده است و هیچ رستورانی هم در نزدیکی هتل در آن ساعت از شب قادر به سرویس‌دهی برای شام نبود. بدین ترتیب ملی‌پوشان کشورمان بدون صرف شام به اتاق‌های خود رفتند.

در ادامه انتقادات به میزبانی ایتالیا، حالا اروین انگاپت، نیز چند استوری تامل برانگیز را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است. فوق ستاره والیبال فرانسه تصاویری از محل تمرین و هتل این تیم در ایتالیا را به اشتراک گذاشته و درباره آن نوشته است: "می دانیم که سلامتی ما برای شما اهمیتی ندارد اما حداقل به ما احترام بگذارید."

نظر شما