شناسهٔ خبر: 55107331 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

ادعای عجیب ستاره رقیب ایران؛ به دنبال قهرمانی در جام جهانی هستیم

ستاره تیم ملی فوتبال آمریکا از رویای بزرگ خود و تیم ملی آمریکا برای جام جهانی قطر سخن گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فاکس اسپورت، کریستین پولیسیچ، ستاره تیم ملی مردان آمریکا می‌داند که آمریکایی‌ها شانس زیادی برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ در پاییز امسال در قطر ندارند ولی این بدان معنا نیست که او فکر می کند این کار برای آمریکا غیرممکن است.

کریستین پولیسیچ گفت: ما به هیچ وجه مدعی قهرمانی در مسابقات نیستیم، اما تیمی مطمئن و جاه‌طلب هستیم. ما با این ذهنیت و طرز تفکر وارد مسابقات می شویم که می خواهیم جام جهانی را ببریم. ما این آرزو را باور می‌کنیم زیرا اگر شما باور داشته باشید، فکر می‌کنید که بتوانید انجامش بدهید.

آمریکا در دوره قبلی جام جهانی غایب بود و نتوانست در بین ۳۲ کشور حاضر در جام جهانی باشد ولی حالا با یکی از بهترین و بااستعدادترین تیم های خود توانسته جواز حضور در جام جهانی قطر را به دست بیاورد و در گروه دوم با تیم های انگلیس، ایران و ولز همگروه شده است.

او در سال ۲۰۱۹ با بیش از ۷۰ میلیون دلار از بوروسیا دورتموند به چلسی نقل مکان کرد، که هنوز هم بیشترین مبلغی است که تا به حال برای یک بازیکن آمریکایی پرداخت شده است. او تنها در دومین فصل حضورش با آبی ها، لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و به اولین بازیکن آمریکایی تبدیل شد که در فینال این رقابت ها ظاهر شده است.

نظر شما