شناسهٔ خبر: 55023485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نخستین بیمارستان ثابت تخصصی بسیج در مناطق ۹گانه بروجرد برپا شد + تصویر

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: نخستین بیمارستان ثابت تخصصی به نام شهدای بسیج جامعه پزشکی لرستان به مناسبت دهه امامت و ولایت در مناطق نیمه برخودار ۹گانه شهرستان بروجرد برپا شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عبدالوحید ملک‌آرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و به ‌همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان و کانون بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد، سپاه ناحیه بروجرد و گروه جهادی ثارالله، نخستین بیمارستان ثابت تخصصی به نام شهدای بسیج جامعه پزشکی لرستان برای ساکنان مناطق نیمه برخوردار 9گانه شامل دره غریب، دشت لاله، 30 متری انقلاب، لرآباد، همت آباد، جهان آباد، اسلام آباد و محمودآباد برپا شد.

وی با اشاره به اینکه این بیمارستان در دبیرستان دو طبقه حافظی واقع در محمودآباد شهرستان بروجرد و به مدت سه روزه دایر شده است افزود: اکیپی شامل متخصصان داخلی، اطفال، زنان و زایمان، قلب، چشم، ارتوپد، ENt، رادیولوژی، ارتوپد پزشکان عمومی، دندانپزشکان، پیراپزشکان، مشاوره، آزمایشگاه و همچنین داروخانه برای برپایی این بیمارستان و ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان بیان اینکه اطلاع‌رسانی به مردم سه روز قبل از برپایی توسط شبکه بهداشت و درمان و سپاه ناحیه شهرستان بروجرد انجام‌ شده است گفت: با برپایی این بیمارستان به بیش از 2000 نفر از جمعیت تابع منطقه خدمات مستقیم ارائه شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه‌ شده بیان کرد: علاوه بر خدمات پزشکی و آموزشی، خدمات تخصصی دندانپزشکی شامل ترمیم دندان، عصب‌کشی، پر کردن، و دندان کشیدن توسط گروه جهادی ثارالله نیز به‌صورت رایگان به مردم منطقه و به تعداد 670 نفر به ارزش دو میلیارد ریال انجام گرفت.

ملک‌آرا تصریح کرد: با هماهنگی انجام گرفته بسیج جامعه پزشکی، ارائه خدمات دارویی به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال به صورت رایگان توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان و داروسازی اکسیر و خیرین جهادی ارائه شد و ارجاع 40 مورد جراحی به بیمارستان شهید چمران بروجرد جهت عمل به صورت رایگان انجام گرفت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: کلیه هزینه‌های ام. آر. آی، سونوگرافی، ماموگرافی، رادیولوژی اعضا، سی تی اسکن توسط خیرین جهادی بسیج جامعه پزشکی به صورت رایگان انجام گرفت.

انتهای پیام/642/ح

نظر شما