شناسهٔ خبر: 55020820 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

مرتضی اثمری:

پیش‌بینی آسمان صاف و هوای معتدل برای خراسان رضوی

موج نیوز

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای دیروز مشهد بین ۲۰ تا ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان بود که برای امروز بیشینه دما در این شهر ۳۴ درجه پیش‌بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، مرتضی اثمری کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در خبری اطلاع داد: وضعیت جوی و آسمان خراسان رضوی برای امروز، یکشنبه همزمان با عید سعید قربان صاف و معتدل پیش‌بینی شده است.

اثمری در ادامه این خبر اعلام کرد: میانگین دمای هوا در خراسان رضوی تا پایان هفته جاری نوسان یک درجه ای دارد و در این مدت وزش باد عصرگاهی در مناطق مختلف استان بویژه در نیمه جنوبی و شرقی همراه با گرد وخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: دمای دیروز مشهد بین  ۲۰ تا ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان بود که برای امروز بیشینه دما در این شهر ۳۴ درجه پیش‌بینی شده است.

وی در ادامه یادآور شد: قوچان با کمینه دمای ۱۱ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۴۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی در طول ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

اثمری در خاتمه این خبر خاطرنشان کرد و گفت: دیروز بیشترین سرعت وزش باد در خراسان رضوی در سبزوار با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شد.

نظر شما