شناسهٔ خبر: 54989412 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رونالدو این آهنگ را دوست ندارد!

فردیناند به دفاع از رونالدو پرداخت و تاکید کرد حرفه ای بودن او را نمی توان زیر سوال برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روز از آغاز تمرینات پیش فصل منچستریونایتد زیر نظر اریک تن هاخ در تابستان ۲۰۲۲ می گذرد اما کریستیانو رونالدو به دلیل مسائل خانوادگی هنوز به انگلستان سفر نکرده است. گفته می شود ستاره پرتغالی به دنبال جدایی از این تیم است. ریو فردیناند به دفاع از کریستیانو رونالدو پرداخته است.

به نقل از ESPN؛ فردیناند گفت:

من می بینم که مردم به‌ طور ملموس به او بی‌ احترامی می‌ کنند. رونالدو اینجا نیست بنابراین چیزهایی پیرامون او گفته می شود. موضوع این است که وضعیت یکی از اعضای خانواده‌ اش خوب نیست، بنابراین او غایب است. مردم حرفه ای ترین ورزشکاری که طی بیش از ۱۵ سال اخیر دیده ایم، زیر سوال می برند.

فردیناند در ادامه تاکید کرد نارضایتی رونالدو کاملاً طبیعی است. او گفت:

البته که او ناراضی است؛ رونالدو بابت از دست دادن لیگ قهرمانان راضی نیست. او حتی نمی داند موسیقی مراسم شروع بازی های لیگ اروپا چیست! وقتی این اتفاق بیفتد، رونالدو به این فکر می کند که من اینجا چه می کنم؟ از کسی که به بردن و فتح عناوین عادت دارد و همیشه در بالای جدول بوده، سپس ناگهان دیگر نمی تواند این کار را انجام دهد، قطعا نمی توان انتظار داشت که خوشحال باشد.

بله رونالدو ممکن است بخواهد جدا شود؛ ممکن است از موارد خاصی در باشگاه راضی نباشد اما از نظر حرفه ای، این مرد در جایی که اقامت دارد، به صورت انفرادی تمرین می کند؛ ما تصاویر را دیدیم. او در هر کجای دنیا که باشد، می نشیند و می بیند که منچسترسیتی با هالند و فیلپس قرارداد بسته و لیورپول با داروین نونیز. طبیعی است که از وضعیت منچستریونایتد ناراضی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما