شناسهٔ خبر: 54988179 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انتقاد احمدی نژاد به «استقاده از قوه قهریه برای اقناع نسل های جدید» + عکس های دیدار با حامیان

دولت بهار نوشت: محمود احمدی نژاد گفت: همه ما فکر می کردیم که با این انقلاب، همه چیز انسانی جلو می رود، همه با هم زندگی می کنیم، با هم دوست می شویم، اما متاسفانه امروز برخی دارند به دنیا این پیام را منتقل می کنند که برای اقناع ابتدائیات در نسل های جدید، از قوه قهریه استفاده می کنیم که این امر، پیام خوشایندی نیست.

صاحب‌خبر -

جمعی از فعالین مدرسه مدیریت ایرانی با محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت نهم و دهم دیدار کردند.

وی در سخنانی در مدرسه مدیریت ایرانی، بر ضرورت عبور از قالب ها و پیش فرض های ذهنی در مواجهه با فرهنگ ها، خرده فرهنگ ها، ملت ها، انسانها و پیروان ادیان مختلف تاکید کرد و افزود: این باور که ما فکر کنیم برتر از بقیه ملت ها هستیم، یک پیش فرض ذهنی نادرست است که باید آن را در هم بشکنیم تا بیدار شویم و بتوانیم به حقیقت انسانی خود بازگردیم.


وی از حرکت سریع و پرشتاب کل جامعه بشری به سمت درهم شکستن قالب ها و پیش فرض های غلط ذهنی خبر داد و افزود: با رشد وتعالی بشر است که آن تجلی اعظم و اکمل و اتم انسانیت، از پرده برون می آید و چهره نورانی اش را نمایان می کند و ان شاالله این امر خیلی زود اتفاق خواهد افتاد.

احمدی نژاد به تلاش شیطان های انسان نما برای به تاخیر انداختن ظهور اشاره کرد و افزود: نوع انسانها، بدون استثناء منتظر ظهورند، حتی یک نفر را نیز نمی توان یافت که باور نداشته باشد حقیقت وجودی اش بسیار بیشتر از همه چیزهایی است که به آنها دست یافته است، بنابراین همه منتظرند و این انتظار است که در انسانها، امید و انگیزه زندگی و تلاش و اصلاح را بوجود می آورد و اوج این امید نیز دسترسی به انسان کامل است.


وی انقلاب اسلامی ایران را یک پدیده کاملا فرهنگی و انسانی خواند و افزود: همه ما فکر می کردیم که با این انقلاب، همه چیز انسانی جلو می رود، همه با هم زندگی می کنیم، با هم دوست می شویم، کینه ها و خودخواهی ها کنار می رود و یک انقلاب فرهنگی و تغییر در روحیات و آرمانها و نوع نگاه به جامعه بوجود می آید اما متاسفانه امروز برخی دارند به دنیا این پیام را منتقل می کنند که برای اقناع ابتدائیات در نسل های جدید، از قوه قهریه استفاده می کنیم که این امر، پیام خوشایندی نیست.


وی هدف از دستگاه خلقت را حرکت در مسیر کمال توصیف کرد و در پایان سخنانش گفت: انسانهای حق طلب و جویندگان حقیقت در دنیا بیشمارند. فضای مجازی مزایای زیادی دارد و هر مطلبی که در دنیا منتشر شود، عده زیادی آن را قبول دارند. حالا اگر حقیقت انسان، عدالت، کرامت، آزادی، از بین بردن فقر، ظلم، اجحاف و تبعیض را روی میز بگذاریم، همه پای آن می آیند. آنهایی نگرانند که می خواهند نظم جدیدی را در دنیا درست کنند تا به تصور واهی خودشان سیل بیداری انسانها را چند ده سال به عقب بیندازند. اما پنبه هر طراحی آنها، درمدت کوتاهی در همین فضای مجازی زده می شود زیرا هشت میلیارد انسان دارند در این فضا فعالیت می کنند.


photo_2022-07-08_08-23-43.jpg

photo_2022-07-08_08-23-52.jpg

photo_2022-07-08_08-24-05.jpg

photo_2022-07-08_08-24-18.jpg

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷

نظر شما