شناسهٔ خبر: 54985649 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیران ضمن پایبندی به قانون بایستی در خدمت رسانی جدی باشند

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مدیران بایستی ضمن پایبندی به قانون با تلاش جهادی در مسیر خدمت به مردم همت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا از قزوین؛ شورای اداری استان قزوین روز چهارشنبه با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه، لطف الله سیاهکلی، رجب رحمانی و فاطمه محمدبیگی نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی، شعبانی رئیس کل دادگستری و رجبی دادستان استان و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری برگزار شد.

علی شعبانی در این جلسه گفت: شورای اداری فرصت خوبی است تا دغدغه ها مطرح شود و همه همت کنیم تا در خدمت مردم باشیم.

وی اضافه کرد: از این جهت که مسئولیت پذیرفیتم و بار امانت را بر دوش می کشیم باید جهادی کار کنیم و به قوانین و مقررات پایبند باشیم زیرا تخلف از مقررات قانونی جایز نیست و اگر قرار باشد هر کسی با استدلال خود قانون را زیر پا بگذارد هرج و مرج می شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین یادآورشد: اگر به تقوا اهمیت ندهیم و پشت میزنشین باشیم خدمت معنا ندارد و دنبال منافع شخصی رفته ایم.

شعبانی اظهارداشت: گاهی مسئولان به جای خدمت به مردم، برای آنها هزینه و دردسر ایجاد می‌کنند و گاهی جرایمی که در جامعه شکل می‌گیرد ناشی از تخلف، کوتاهی و غفلت مسئولان است و شاید از لحاظ کمی تعداد آن محدود باشد، اما از لحاظ کیفی قابل تامل است.

image_2022_7_7-21_54_13_679_Dqs

وی بیان کرد: مبنای مشروعیت قانون به شرع بازمی‌گردد و پذیرفته نیست که حتی با استدلال شرعی از قانون تبعیت نکنیم و اگر به قانون اهمیت ندهیم به جای خدمت به مردم دنبال منافع شخصی خود رفته ایم و بیت‌المال را دستاویز حوائج شخصی کرده ایم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین خاطرنشان کرد: ایران از لحاظ منابع ملی، منابع انسانی، ثروت های خدادادی و نیروی انسانی ماهر در موقعیت خوبی نسبت به دیگر کشورها قرار دارد و با اتکا به ایمان می‌توانیم کشور را از مشکلات عبور دهیم.

انتهای پیام

 

نظر شما