شناسهٔ خبر: 54985535 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور: با استقرار دولت سیزدهم، شور، نشاط و امید در مردم ایجاد شد

مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی و نکوداشت ۳۰ شهید کارمند رودسر در مسجد شهدا این شهرستان برگزار شد، گفت : با استقرار دولت سیزدهم، شور، نشاط و امید در مردم ایجاد شده و همه قوا تحت ولایت مقام معظم رهبری در خدمت به مردم هستند و دشمنان خار و ذلیل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مراسم سالگرد شهادت شهید علی اخوین انصاری تنها استاندار شهید کشور و شهید علیرضا نورانی معاون عمرانی وی و نیز نکوداشت ۳۰ شهید کارمند رودسر عصر امروز (پنجشنبه) با حضور دکتر سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهوری، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان، جمعی از مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در مسجد شهدا این شهرستان، برگزار شد.

خدمات جهادی و انقلابی دکتر عباسی استاندار گیلان با حضور در مناطق محروم یادآور اقدامات صادقانه شهدای خدمت است

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری در این مراسم گفت: شهیدان انصاری و نورانی الگویی ارزشمند و معیاری انقلابی و جهادی در خدمت صادقانه و تمام عیار به مردم هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند کسانی که دانسته و نادانسته مردم را نا امید می کنند گناهی نابخشودنی کرده اند.

دکتر حسینی ادامه داد: با استقرار دولت سیزدهم، شور، نشاط و امید در مردم ایجاد شده و همه قوا تحت ولایت مقام معظم رهبری در خدمت به مردم هستند و دشمنان خار و ذلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه خدمات جهادی و انقلابی استاندار گیلان یادآور خدمات صادقانه شهیدان انصاری و نورانی است، خاطرنشان کرد: حضور دکتر عباسی در روستاهای دوردست و مناطق محروم طی تمامی روزها و تعطیلات همانند شهدای خدمت و براساس برنامه‌های راهبردی آیت‌الله رئیسی، بسیار امیدوار کننده است و قطعا منجر به اثرات عملیاتی برای رفاه مردم و توسعه همه جانبه می شود.

معاون رئیس‌جمهوری افزود: دکتر رئیسی بر استفاده همه مسئولان در نشست های مختلف از ظرفیت نخبگان، فرهیختگان و جامعه ایثار و شهادت و بهره گیری از نظرات آنان در جهت خدمت به مردم تأکید دارند.

بازدید از روند آزادسازی سواحل، حضور در همایش روز شهرداری ها و دهیاری ها، دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان، نشست با شماری از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، سخنرانی در آیین گرامیداشت پنجاه و یکمین سالروز درگذشت استاد معین و سخنرانی در مراسم سالگرد شهادت شهیدان انصاری و نورانی از برنامه های سفر معاون رئیس جمهوری به گیلان بود.

IMG-20220707-WA0129

انتهای پیام/

نظر شما