شناسهٔ خبر: 54985498 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آماده شدن بانک اطلاعات جامع ایثارگران در حوزه وزارت صمت

رقیه قدیمی

مشاور وزیر صمت در امور ایثارگران گفت: بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای کل وزارت صمت در سطح کشور آماده شده است.

صاحب‌خبر -

حسن ممتحن، طی سفر به گیلان در نشست با جمع کثیری از شاغلین ایثارگر در صمت گیلان اظهارکرد: با توجه نگاه ویژه ای که در سطح وزارت صمت وجود دارد برنامه دیدار مستمر با خانواده شهدا به عنوان طرح سپاس را اجرایی کردیم و هرچند با وجود اینکه مشغله و مطالبات از وزارت صمت به عنوان پیشقراول اقتصاد کشور به شدت زیاد است ولی توجه به ایثارگران حوزه صمت همواره در اولویت بوده و هست.

وی افزود: مجموعه قوانین مرتبط برای ایثارگران را احصاء کرده ایم تا بتوانند از مزایای این قوانین به آسانی بهره مند شوند و بانک اطلاعات جامع ایثارگران به تفکیک برای کل وزارت صمت در سطح کشور آماده شده است که به دقت به مسائل آنها رسیدگی شود.

ممتحن خاطرنشان کرد: در هشت ماهه گذشته با همه مدیران زیرمجموعه وزارت صمت طی نشستی مشکلات ایثارگران بررسی و دستور رسیدگی صادر شده است که بیش از ۱۳۰۰ ملاقات مردمی برای رسیدگی مسائل ایثارگران داشتیم تا به عنوان مأمن و ملجأ ایثارگران به امورات لازم بپردازیم.

مشاور وزیر صمت؛خدمت رسانی منبعث از فرهنگ ایثارگری در امورات محوله را راهگشا دانست و بیان کرد: بسیاری از مشکلات کشور به شکل جهادی حل خواهد شد و یقینأ با نگاه فرهنگ ملاقات مردمی ایثارگری بسیاری از دغدغه های حصر اقتصادی هم مرتفع خواهد شد و رویکرد اخلاق مدارانه و متاثر از ایمان، خدمت رسانی، شیرین می شود.

وی تاکید کرد: باید حواسمان به عنوان خانواده ایثارگر به خودمان باشد چون توقعات و رویکرد مردم نسبت به ما متفاوت و متعالی است.

انتهای پیام 

نظر شما