شناسهٔ خبر: 54984997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش در کردستان:

فعالیت های کانون حلقه مفقود شده مدارس است

مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش دیروز در بازدیدی که از مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داشت فعالیت های کانون راعنوان حلقه ی مفقود شده مدارس عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل دفتر هماهنگی هیات های رسیدگی به تخلفات اداری با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان کردستان در سخنانی گفت: با حضور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دیدن عشق و علاقه همکاران کانون حال دلمان خوب شد اینکه همکاران با جان و دل دارند تلاش می کنند برای ما بسی جای خوشحالی دارد.
ابوالفضل پریمی در سخنانی افزود: فلسفه ی کاری شما حقله ی مفقوده ای است که شاید در مدارس شرایط و فرصت انجام آن فراهم نیست اما چیزی است که بچه ها  دوست دارند و  به آن ها انگیزه می دهد که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یه درستی انجام می پذیرد.

پریمی در ادامه تصریح کرد: گاهی اوقات یک اثر هنری و یک حرکت شما از سالها سخنرانی کردن در بحث دیدگاه بچه ها و افراد به لحاظ نگرش و جهان بینی بسیار تاثیر گذارتر است . 
وی خاطر نشان ساخت: امروز خیلی خوشحال شدم که شما با جان و دل و با عشق  برای کودکان ونوجوانان کار و فعالیت انجام می دهید و انشاالله ما هم بتوانیم مشکلات شما رابه درستی منعکس کنیم و با زبان گویای معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش جناب آقای دکتر احمدی لاشکی مشکلات را بتوانیم مرتفع کنیم .

نظر شما