شناسهٔ خبر: 54984951 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام:

طرح کالا برگ الکترونیکی در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی اجرا می شود

حسنی با بیان اینکه طرح کالا برگ الکترونیکی در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی اجرا می شود، گفت: کالابرگ الکترونیک برای خرید ۶ قلم کالای اساسی تعریف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نشست هماهنگی نحوه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی، عصر امروز( ۱۶ تیر) با حضور معاونان استاندار و فرمانداران شهرستان های استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام به ریاست محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استاندار برگزار شد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در این جلسه با بیان اینکه دولت در راستای اصلاح نظام پرداخت یارانه کالاهای اساسی و همچنین حذف ارز ترجیحی، تصمیم دارد طرح کالا برگ الکترونیکی را اجرا کند، گفت: در راستای اجرای صحیح سیاست های دولت و جلب اعتماد مردم، همه دستگاه‌های ذیربط در این طرح، موظف به همکاری هستند.

 

« محمد سبحان حسنی »  اظهار کرد: برابر دستورالعمل ابلاغ شده، این طرح توسط دفتر معاون اول ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ و مقرر شده شرکت ارتباطات سیار بعنوان مجری طرح، مقدمات لازم را برای اجرای فاز نخست به منظور ارائه خدمت به یک میلیون خانواده تحت پوشش کمیته امداد عملیاتی کند.

 

حسنی با بیان اینکه کالابرگ الکترونیک برای خرید ۶ قلم کالای اساسی تعریف شده است، افزود: در اجرای طرح ممکن است مشکلاتی باشد، اما پس از جمع بندی باید سریعا نسبت به رفع آن اقدام لازم اتخاذ شود.

 

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید هماهنگی های لازم را با دستگاه‌های ذیربط در دستور کار قرار دهند و جلسات مشابه را در سطح شهرستان برگزار کنند، اضافه کرد: در مرحله اول اجرای طرح، برای ۵۸۰ فروشگاه از صنوف مختلف داده فرستاده شده و پس از پایش و صحت سنجی اطلاعات، مرحله مراجعه حضوری و نصب اپلیکیشن در فروشگاه ها انجام خواهد گرفت و بصورت پایلوت در مرکز استان اجرا می شود.

 

حسنی با بیان اینکه اجرای الکترونیکی شدن کالاها ضرورت دارد، گفت: با نظارت بیشتر بر تولید و چرخه توزیع کالا و با داشتن بانک اطلاعاتی به خوبی می توان وارد مرحله اجرای این طرح شد و برای این اساس برنامه ریزی کرد تا مردم از محاسن آن بهره مند شوند.

پایان پیام/92

نظر شما