شناسهٔ خبر: 54984614 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

عامل قتل مسلحانه جوان زابلی در کمتر از ۴۸ ساعت دستگیر شد

خبرگزاری تسنیم

جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عامل قتل مسلحانه جوان ۲۵ زابلی در کمتر از ۴۸ ساعت از وقوع این جنایت خبر داد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مرتضی جوکار اظهار داشت: در پانزدهم تیرماه امسال در پی قتل مسلحانه جوانی 25 ساله در یکی از مناطق شهرستان زابل، شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با حضور در محل قتل به جمع‌آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و با تلاش بی‌وقفه خود عامل این جنایت را که جوانی 27 ساله و از دوستان مقتول بود شناسایی و مشخص شد متهم به دلیل اختلافات قبلی در یک نزاع با شلیک سلاح کمری جوان مذکور را به قتل رسانده و از محل گریخته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در نهایت با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در کمتر از 48 ساعت از وقوع قتل دستگیر شد.

جوکار با اشاره به کشف یک قبضه کلت کمری استفاده شده در این جنایت خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید بر عزم جدی پلیس استان در مقابله با هرگونه ناامنی از شهروندان خواست جوانان خود را از عواقب سخت حمل و استفاده از سلاح گرم و هرگونه سلاح غیرمجاز آگاه سازند تا دیگر شاهد وقوع چنین جنایات تلخی در سطح جامعه نباشیم.

جوکار در تشریح خبر دیگری اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق کالاهای اساسی و ارزاق عمومی مردم، شب گذشته مأموران انتظامی مستقر در محور اصلی شهرستان راسک هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی باری مشکوک و آن را متوقف کردند که در بازرسی از این کامیون 23 هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 12 میلیارد ریال برآورد شده است که در این رابطه راننده متخلف روانه دادسرا شد.

وی با تاکید به برخورد قاطع مأموران انتظامی با قاچاق کالا و سرمایه‌های ملی با اشاره به تأثیر مخرب این پدیده بر اقتصاد کشور است از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

نظر شما