شناسهٔ خبر: 54984581 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فیصل مقداد: ترکیه برای گسترش اشغال خود در شمال غرب سوریه از تروریسم حمایت می‌کند

جبار حسینی

وزیر خارجه سوریه ضمن در دیدار با سوری‌های مقیم الجزایر و کارکنان دیپلماسی سوریه در مقر سفارت سوریه در الجزایر گفته که ترکیه برای گسترش اشغال خود در شمال غرب از گروه‌های تروریستی از جبهه النصره، داعش و غیره حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، «فیصل مقداد» وزیر خارجه سوریه امروز پنجشنبه در دیدار با سوری‌های مقیم الجزایر و کارکنان دیپلماسی سوریه در مقر سفارت سوریه در الجزایر اظها داشت که دشمنان سوریه پس از آنکه نتوانستند از طریق تروریسم به اهداف خود برسند، از طریق محاصره خفقان‌آور، تلاش بیهود می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری دولتی سوریه «سانا»، فیصل مقداد تأکید کرد که تمام فشارهای خارجی اعم از اقتصادی و نظامی علیه سوریه شکست خواهد خورد.

وزیر خارجه سوریه با اشاره به چالش‌های بزرگ پیش روی کشورش گفت: ترکیه برای گسترش اشغال خود در شمال غرب از گروه‌های تروریستی از جبهه النصره، داعش و غیره حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا از گروه‌های جدایی‌طلب در سوریه حمایت می‌کند، تصریح کرد: همه تلاش‌ها برای تحت فشار قرار دادن سوریه به دلیل استواری مردم سوریه و قهرمانی‌ها و فداکاری‌های ارتش شکست خواهد خورد.

«نمیر الغانم» سفیر سوریه در الجزایر نیز ضمن شرکت در این دیدار اعلام کرد که سوریه توانایی خود را در شکست تروریسم و ​​خنثی کردن همه توطئه‌های خارجی علیه آن ثابت کرده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما