شناسهٔ خبر: 54984497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

خبر مجری سرشناس پس از جلسه پنهانی کمیته فنی فدراسیون در وزارت ورزش

کی‌روش سرمربی قطعی تیم ملی فوتبال شد! / یک سرمربی ایرانی در صورت رد پیشنهاد از سوی مرد پرتغالی / اسکوچبچ در قطر روی نیمکت نمی‌نشیند

پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، پس از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا آمدن کی‌روش را قطعی اعلام کرده! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات ویژه خود را اعلام نکرده است.

صاحب‌خبر -

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در جام جهانی قطر نخواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با وجود تکذیب‌های سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و تاکید سرپرست و دبیرکل فدراسیون بر ابقای اسکوچیچ، توییت تازه مجری معروف شبکه خبر، در کنار اخباری که از یک جلسه اضطراری در وزارت ورزش منتشر شده، حاکی از عزل مرد کروات و آوردن سرمربی سابق به تیم ملی فوتبال است.

کی‌روش سرمربی قطعی تیم ملی فوتبال شد! / یک سرمربی ایرانی در صورت رد پیشنهاد ازسوی مرد پرتغالی

غیر از اینکه اسدیان این بار احتمالات را کنار گذاشته و حرف از قطعیت برکناری اسکوچیچ می‌زند، برخی منابع خبری، از برگزاری جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در ساختمان وزارت ورزش می دهد.

در این جلسه یکی دو نفر از اعضا به شدت درباره احتمال موفقیت تیم ملی در قطر اظهار نگرانی و تردید کردند.

پیمان اسدیان، مجری باسابقه شبکه خبر، بعد از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا اعلام کرد: کی‌روش گزینه نهایی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است و به مقامات فوتبال ماموریت داده شده که برای بازگرداندن مرد پرتغالی وارد عمل شوند!

این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات خاص خود را اعلام نکرده؛ اما با قطعیت از آمدن کی‌روش می‌گوید. به این ترتیب، باید این خبرها را نشات گرفته از طرف یک مقام عالی رتبه در دولت یا وزارت ورزش دانست. 

کی‌روش سرمربی قطعی تیم ملی فوتبال شد! / یک سرمربی ایرانی در صورت رد پیشنهاد ازسوی مرد پرتغالی

گویا در همین حال گام‌های عملی هم برداشته شده است؛ اعضای کمیته فنی شامل اصغر مدیرروستا، مرتضی محصص، میرشاد ماجدی و ... در نشستی در وزارت ورزش حاضر و از آن‌ها درباره تغییرات در نیمکت تیم ملی فوتبال ایران نظرخواهی شده است.

گفته می‌شود ابتدا موضوع جلسه مشخصا حمایت از تیم ملی عنوان شده بود اما پس از شروع صحبت‌ها، بحث به مساله تغییر سرمربی تیم ملی و همچنین نظرات وزارت ورزش و نهادهای بالاتر مبنی بر حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران برای حفظ آبروی ورزش ایران و خوشحال کردن مردم تغییر یافته است.

نکته جالب اینکه درباره یک سرمربی ایرانی هم صحبت مفصلی صورت گرفته است و شاید در صورت تغییر دراگان اسکوچیچ و رد پیشنهاد از سوی کی‌روش یا طرح درخواست های مالی خارج از توان،  سرمربی بعدی تیم ملی ایرانی باشد.

کی‌روش سرمربی قطعی تیم ملی فوتبال شد! / یک سرمربی ایرانی در صورت رد پیشنهاد ازسوی مرد پرتغالی / اسکوچبچ در قطر روی نیمکت نمی‌نشیند

این جلسه سه روز پیش برگزار شد که تعدادی از اعضای کمیته فنی نیز از عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی انتقاد کرده‌ و او را فاقد توانایی لازم برای مدیریت و هدایت تیم ملی در میدان بزرگ جام جهانی دانسته اند.

در این جلسه، میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون نیز حضور داشت و شنونده انتقادات اعضای کمیته فنی بود. او خود نیز بعداز اردوی قطر و باخت مقابل الجزایر، امکان تغییر اسکوچیچ را رد نکرده بود.

صحبت‌های متفاوتی درباره جمع بندی جلسه از قول اعضای حاضر وجود دارد که قابل استناد کامل نیست؛ اما حاضران روی ضرورت رفتن اسکوچیچ اتفاق نظر داشته‌اند. 

نظر شما