شناسهٔ خبر: 54984056 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی آیین سخن

آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی آیین سخن در ساختمان شهدای رادیو برگزار و برگزیدگان خود را شناخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان ، در بخش منتخبان فصل نهم مسابقه یک، دو، صدا، اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:
حسنی رسایی، زهرا صادقی، حسن وصالی بازیگران برتر 
شهلا الماسی پور نقال برتر 
حسین مرادی هنرمند برتر در بخش برپا خند
نسیم عطایی مجری برگزیده 
حکمت الله رمضانی و نبی الله حیدری خوانندگان برتر 
شهریار صحت ترانه سرای برتر 

لازم به یادآوری است، به برگزیدگان این بخش تندیس مسابقه، لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی اهدا شد.

منتخبین اولین جشنواره «آیین سخن» 
منتخبین بخش مردمی
هیئت داوران بخش مردمی لوح تقدیر و جایزه نقدی و بسته‌ی فرهنگی را به محمد مهدی ساوه برای «فارسی پر شکوه» و فرناز محمد علی برای برنامه «زبان دلنشین» تقدیم کرد.

منتخبین بخش فضای مجازی و رادیو نما:
هیئت داوران بخش فضای مجازی و رادیو نما لوح تقدیر و جایزه نقدی و بسته‌ی فرهنگی را به ابوذر ابراهیم از رادیو ایران، هادی زینلی از رادیو گفتگو و آقای ایمان فتحی اسکندری از مرکز خوزستان تقدیم کرد.


منتخبین بخش گفتگو محور:
هیئت داوران بخش گفتگو محور لوح سپاس، جایزه نقدی و بسته‌ی فرهنگی خود را به امیر عباس خاقانی برای برنامه‌ی «ترنم» از رادیو معارف اهدا کرد.

همچنین هیئت داوران بخش گفتگو محور لوح تقدیر، جایزه نقدی و بسته‌ی فرهنگی خود را به ساناز باقری برای برنامه «گفتارورد» از رادیو تهران و سیده فاطمه علیقلی شعار، برای برنامه «امواج شبهه» از رادیو  گفتگو تقدیم کرد.

منتخبین بخش گفتارمحور:
هیئت داوران بخش گفتار محور لوح سپاس، جایزه‌ی نقدی و بسته‌ی فرهنگی خود را به اصغر تَقایی برای برنامه‌ی «بوی جوی مولیان» از مرکز اردبیل، مرتضی میلانی برای برنامه «گیومه باز» از رادیو سلامت و شیوا شیدا حسینی برای برنامه‌ی «آیینه در غبار» از رادیو جوان تقدیم کرد.

منتخبین بخش مستند: 
هیئت داوران بخش مستند لوح سپاس، جایزه نقدی و بسته‌ی فرهنگی خود را به محمد پریسار از مرکز لرستان برای برنامه «کلاس زبان»، محمد محمدخانی برای مستند «همنوای باران» از مرکز مازندران
و وحید بیات برای مستند «ژرفا» از رادیو ایران اهدا کرد.

منتخبین بخش تبلیغی:
هیئت داوران بخش تبلیغی لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی و بسته‌ی فرهنگی را به سه برگزیده برنامک «زبان خودمان» ساخته‌ی محمد چِگِنی از مرکز کیش، برنامک «فارسی پاس» ساخته محمد بغدادی، از رادیو ورزش و برنامک «ایران امروز» ساخته زهره سربازی رادیو ایران اهدا کرد.

منتخبین بخش نمایش
هیئت داوران بخش نمایش، لوح تقدیر جایزه نقدی و بسته‌ی فرهنگی را به هانیه پیرامی برای نمایش «ساندی» از مرکز خراسان جنوبی و شهریار کرمی برای نمایش «شاعر کوه نشین» از رادیو نمایش تقدیم کرد. 

منتخبین بخش مسابقه :
هیئت داوران بخش مسابقه، لوح سپاس، جایزه نقدی و بسته‌ی فرهنگی خود را به لیلا عسکری از مرکز اصفهان برای مسابقه «رندانه»، آقای محمد صادق آزادی برای برنامه‌ی «قند پارسی» از مرکز یاسوج
فاطمه حسینی‌فر از مرکز خراسان جنوبی برای مسابقه  «کلیژدک» و زینب برومند از رادیو صبا برای مسابقه‌ی «چکامه باران» تقدیم شد.

منتخبین بخش ترکیبی
با توجه به استقبال برنامه سازان از این بخش، پنج جایزه تعلق گرفت:
هیئت داوران بخش برنامه های ترکیبی لوح سپاس جایزه نقدی و بسته فرهنگی خود را به علی شاهدی برای برنامه‌ی «چشمه سار ادب» از مرکز آذربایجان غربی ارومیه، زهرا صالحی برای برنامه‌ی «پارسی گویان» از رادیو ایران، امیر حسین محمودی از رادیو فرهنگ برای برنامه «فرهنگستان» و سمیرا قنبری از رادیو قرآن برای برنامه «آیه ها و آیینه ها» وبرنامه ی «با کاروان حُله» ساخته ی خانم زهرا پارسا از مرکز زاهدان دیدم.

 

پایان پیام/523

نظر شما