شناسهٔ خبر: 54983922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

انتقال به ریورپلاته منتفی شد؛

لوییس سوارز: چه عجیب که یک تماس با من نگرفتند!

لوییس سوارز، ستاره اوروگوئه ای و 35 ساله شایعات انتقال به ریورپلاته را رد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل بود که باشگاه اتلتیکومادرید رسما اعلام کرد دوران دو ساله حضور لوییس سوارز در این باشگاه به اتمام رسیده و طرفین برای قطع همکاری توافق کرده اند. در این مدت شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت لوییس سوارز به آمریکای جنوبی و باشگاه ریورپلاته مطرح شد. اما عدم راهیابی این تیم آرژانتینی به کوپا لیبرتادورس، باعث منتفی شدن انتقال لوییس سوارز به ریورپلاته شده است.

لوییس سوارز گفت: "اگر به احتمال انتقال ریورپلاته فکر کرده و هیجان زده می شوم، این اتفاق در مورد ناسیونال که خانه من بود نیز رخ می داد. اما از اینکه سران ناسیونال حتی برای اطلاع از وضعیتم با من تماس نگرفتند، تعجب کردم. من در مورد احتمال رفتن به ریورپلاته برای مبارزه برای فتح کوپا لیبرتادورس فکر کرده و واقعا هم بسیار هیجان‌زده بودم. فتح یک جام در آمریکای جنوبی برایم یک رویا بود، اما ریورپلاته نتوانست راهی این مسابقات شود و انتقال من نیز به این تیم منتفی شد.

یک ماه و نیم پیش اعلام کردم که قرار نیست اروپا را ترک کنم، اما ریورپلاته آنقدر اصرار کرد که من به این پیشنهاد فکر کردم و صادقانه احتمال رفتنم هم وجود داشت. شما هیجان زده می شوید، زیرا می فهمید آنها شما را خیلی دوست دارند و یک بازیکن به عشق نیاز دارد. ریور این عشق و علاقه را به من هدیه داد و ناسیونال نیز می توانست این کار را انجام دهد."

نظر شما