شناسهٔ خبر: 54983759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲

زور تیم ملی والیبال ایران به ایتالیا نرسید

معصومه مومی‌وند

تیم ملی والیبال ایران در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌ها مقابل ایتالیا شکست خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران در دهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه، ۱۶ تیر به مصاف تیم ایتالیا رفت و سه بر یک (۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳) شکست خورد.

میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مهدی جلوه، محمدطاهر وادی، امین اسماعیل‌نژاد، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت‌پور در ترکیب ابتدایی تیم ایران در این مسابقه قرار داشتند. 

ملی‌پوشان ایران در ست اول این دیدار عملکرد خوبی در سرویس، دریافت و حمله نداشتند و ۲۵ بر ۱۶ نتیجه را واگذار کردند.

ست دوم هم با برتری تیم ایتالیا آغاز شد اما ایران در امتیاز ۱۱ بازی را به تساوی کشاند. در ادامه بازی پایاپای پیش رفت و در نهایت شاگردان بهروز عطایی ۲۷ بر ۲۵ پیروز شدند.

ایران ست سوم را بهتر از دو ست قبل آغاز کرد و از حریف پیش افتاد اما ایتالیا بازی را در امتیاز ۱۰ به تساوی کشاند. دو تیم رقابت نزدیکی با هم داشتند و در پوئن‌های پایانی، امتیاز به امتیاز پیش رفتند اما ایتالیا در نهایت ۲۵ بر ۲۳ ست را برنده شد.

در ست چهارم با اینکه ایتالیا پیش افتاد اما ایران بازی را به تساوی ۱۵ بر ۱۵ کشاند. با این حال ایتالیا باز هم پیش افتاد و ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد تا مسابقه را با حساب ۳ بر یک به سود خود پایان دهد.

ایران در نخستین دیدار خود از هفته سوم این رقابت‌ها مقابل لهستان به میدان رفت و با حساب سه بر دو پیروز شد.

ایران در ادامه هفته سوم این رقابت‌ها دو بازی دیگر دارد که جمعه و شنبه از ساعت ۱۹ و۳۰ دقیقه به ترتیب مقابل اسلوونی و صربستان به میدان می رود.

در پایان هفته سوم هشت تیم برتر به دور نهایی صعود می‌کنند.

انتهای پیام

نظر شما