شناسهٔ خبر: 54983605 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اردوی ۱۰ روزه هوادار در کشور همسایه/بازی با تیم‌های ترکیه‌ای و قطری در برنامه شاگردان الهامی

تیم فوتبال هوادار تهران اردوی پیش فصل خود را خارج از کشور برگزار خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدجواد رحیمی در خصوص عملکرد باشگاه هوادار در نقل و انتقالات پیش فصل، اظهار داشت: سیاست گذاری مدیریت باشگاه در این برهه زمانی با توجه به تجربه ای که وجود دارد، پرهیز از شتابزدگی و احساسی شدن است. هرگز شاهد جذب بازیکنان با عددهای غیرمنطقی و ریخت و پاش‌هایی از این دست در باشگاه هوادار نخواهید بود. هدف گذاری ما در وهله نخست حفظ شاکله اصلی بازیکنان فصل گذشته که مد نظر سرمربی جدید هستند و سپس جذب بازیکنان با کیفیت مد نظر ساکت الهامی مطابق با بودجه مجموعه است.

مدیرعامل باشگاه هوادار ورود عجولانه به مارکت نقل و انتقالات را در یک باشگاه خصوصی غیر عاقلانه خواند و افزود: باشگاه‌های دولتی و صنعتی که از بودجه بیت المال ارتزاق می‌کنند طبیعتا اکنون مشغول جذب بازیکنان مد نظر خود با صرف هزینه های بسیار گزاف هستند اما هوادار در سیاست گذاری‌های کلان خود بر انضباط و شفافیت مالی توجه ویژه‌ای داشته و دارد. شما می‌بینید آهسته، پیوسته و بدون هیاهو بازیکنان جدید جذب و به تمرینات تیمی اضافه می‌شوند.

رحیمی آغاز تمرینات هوادار با بیست و شش بازیکن تحت قرارداد مجموعه از هفته گذشته و زودتر از دیگر باشگاه‌های لیگ برتری زیر نظر ساکت الهامی را موضوعی بسیار قابل توجه دانست و تصریح کرد: نکته‌ای که در این مجموعه به آن توجه ویژه‌ای می‌شود؛ این است که رفته رفته شرایط تیمی‌ به شکل مطلوب تری درآید و شما می‌بینید ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه در کنار یک دیگر قرار گرفته‌اند. به کار گیری این فرمول تخصص سرمربی باتجربه ما است.

وی در ادامه به برگزاری اردوی ده روزه خارج از کشور بنا به خواست ساکت الهامی و آغاز آن از هفته آینده اشاره کرد و گفت: وقتی سرمربی ما سفر به ترکیه و برگزاری چند دیدار تدارکاتی با باشگاه‌های لیگ برتری ایران، ترکیه، قطر و… در این کشور را مطرح کرد، بلافاصله مدیریت تشخیص داد مقدمات اردوی ۱۰ روزه خارجی را فراهم سازد. البته موافقت‌مان جهت برگزاری اردوی ترکیه را همان ابتدا منوط به لغو سفر الهامی به آلمان جهت شرکت در کنگره سالانه مربیان کردیم. چرا که سفر شش روزه او، برنامه تمرینی را ممکن است دچار مشکل کند. الهامی نیز علیرغم اینکه دعوت نامه رسمی داشت و بلیت پرواز تهیه کرده بود، موضوع را پذیرفت.

رحیمی هدف گذاری فصل پیش رو را ادامه همان روند ثبات محوری به عنوان یک باشگاه خصوصی در بالاترین سطح فوتبال ایران خواند و گفت: از زحمات تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی که در فصل گذشته تلاش فراوانی داشتند، تشکر کرده و برای آن ها آرزوی موفقیت می‌کنم. در نخستین فرصت مراتب قدردانی‌مان با تسویه مالی آن‌ها تکمیل خواهد شد. همچنین ان‌شاالله در فصل پیش رو با درایت ساکت الهامی، کادر فنی، بازیکنان با غیرت‌مان و به طور کلی تمامی ارکان باشگاه به ویژه سید ایمان میری و هانی قنبرنیا بابت پشتیبانی‌ها،حمایت‌ها و اعتمادشان به بنده و محمد محمداسماعیلی که همواره به عنوان برادر در کنار ما است و دیگر زحمتکشان مجموعه، به تیمی قابل اعتناتر از فصل گذشته تبدیل شویم و کماکان روند صعودی را در کنار یکدیگر ادامه بدهیم.

انتهای پیام/

نظر شما