شناسهٔ خبر: 54983120 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

صدای خواننده اصلاح طلب هم درآمد!/ مختاباد: روحانی به هنرمندان توجهی نداشت

عبدالحسین مختاباد فقط یک خواننده نیست، او وارد فعالیت سیاسی شد، از روحانی حمایت کرد و در سال ۹۲ از لیست اصلاح‌طلبان وارد شورای شهر تهران شد. با این حال،او اکنون می‌گوید روحانی به هنرمندان توجهی نداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جوان، عبدالحسین مختاباد فقط یک خواننده نیست، او وارد فعالیت سیاسی شد، از روحانی حمایت کرد و در سال ۹۲ از لیست اصلاح‌طلبان وارد شورای شهر تهران شد. با این حال، او اکنون و ۹ سال پس از ۹۲ می‌گوید که روحانی به هنرمندان توجهی نداشت. او اعتراض کرده که «در ایام انتخابات هنرمندان را در ستادهای انتخاباتی به کار می‌گیرند تا رأی بیشتری به دست بیاورند.»

 

این خواننده موسیقی سنتی در گفتگو با روزنامه آرمان گفته است: «دولت از ابتدای شکل‌گیری تاکنون برنامه چندانی برای مسائل فرهنگی و اجتماعی ارائه نداده است و همه انرژی و وقت خود را صرف مسائل اقتصادی کرده است. این وضعیت تنها در مورد دولت سیزدهم نیز وجود ندارد و درباره بقیه دولت‌ها نیز وجود داشته است... براساس آمارهایی که من در اختیار دارم سهم هر ایرانی از فضای فرهنگی مانند سالن‌ها و مراکز فرهنگی تنها یک تا دو سانتیمتر بوده است. این وضعیت درباره فضای ورزشی نیز تا حدودی وجود دارد، اما نسبت به مراکز فرهنگی وضعیت بهتری دارند».


مختاباد که جزو حامیان روحانی محسوب می‌شد، همچنین از بی توجهی رئیس‌جمهور سابق به هنرمندان انتقاد کرد و گفت: «آقای روحانی به اندازه‌ای گرفتاری و دلمشغولی داشت که تنها کاری که در طول هشت سال انجام داد این بود که در طول سال یک افطاری با هنرمندان می‌خورد. واقعیت این است که دولت روحانی نیز در این زمینه اقدام مناسبی انجام نداد. واقعیت ماجرا این است که برخی که در مراکز تصمیم‌گیری برای هنر وجود دارند با هنر مشکل دارند. برای این عده نیز تفاوتی نمی‌کند که چه کسی رئیس‌جمهور باشد. برای این عده تفاوتی بین خاتمی، احمدی نژاد، روحانی و رئیسی وجود ندارد. تنها اتفاقی که رخ می‌دهد این است که در ایام انتخابات هنرمندان را در ستادهای انتخاباتی به کار می‌گیرند تا رأی بیشتری به دست بیاورند.»

نظر شما