شناسهٔ خبر: 54983101 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بزرگترین فروشگاه‌های لوازم نقاشی آنلاین

با افزایش تقاضای مردم برای خرید مواد هنری و رنگ‌های مربوط به تجهیزات نقاشی و رنگ آمیزی، این فروشگاه توانست سود بسیار مناسبی را از فروش محصولات خود کسب کند. در سال ۲۰۱۹ این شرکت موفق شد رکورد بی‌نظیری را در هنگام فروش غیر حضوری پاندمی کرونا ثبت نماید. بسیاری از هنرمندان در سراسر دنیا، هم اکنون این فروشگاه را به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه لوازم نقاشی آنلاین جهان می‌شناسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ خرید لوازم و تجهیزات رنگ آمیزی و نقاشی در کنار تمام احساسات شیرینی که به وجود می‌آورد، کمی چالش برانگیز است. مخصوصاً اگر قصد خرید اینترنتی و غیرحضوری را داشته باشید. در این مقاله سعی داریم تا بزرگ‌ترین فروشگاه‌ لوازم نقاشی آنلاین را به شما معرفی کنیم تا شما بتوانید برای خلق شاهکارهای مدنظرتان از تجهیزات اورجینال و رنگ‌های با کیفیت استفاده کنید.

بزرگترین فروشگاه‌های لوازم نقاشی آنلاین کدم‌اند؟

کامل بودن ویترین فروشگاه‌های آنلاین لوازم نقاشی اولین چیزی است که نظر مخاطب را به خود جلب می‌کند. در ادامه قصد داریم تا معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌هایی که هنرمندان در سطوح مبتدی تا حرفه‌ای، از آن ها برای تأمین محصولات مدنظر خود خرید می‌کنند را معرفی کنیم تا شما هم بتوانید با خرید تجهیزات با کیفیت و پرورش مهارت‌های طراحی و نقاشی، بهترین‌ آثار هنری را خلق کنید.

فروشگاه لذت نقاشی

اول از ایران شروع میکنیم. این فروشگاه ایرانی تمامی تجهیزاتی که شما برای به کار بردن رنگ‌های مختلف بر روی بوم، تابلو، دیوار و یا ترسیم شکل‌ها و طرح های مختلف به آن نیاز دارید را برای شما موجود کرده است. تمامی تجهیزات رنک آمیزی از جمله رنگ‌ روغن، گواش، آبرنگ، پاستل، اکریلیک، رنگ انگشتی و مداد رنگی‌های حرفه‌ای که اساتید شما برای کار در سطوح مستر و پیشرفته، پیشنهاد می‌دهند، در ویترین های جذاب این فروشگاه موجود هستند. شما می‌توانید محصولات بهترین کمپانی‌های تولید کننده تجهیزات نقاشی را در این فروشگاه مشاهده کنید. توجه داشته باشید که تمامی محصولات خارجی و ایرانی که در لذت نقاشی برای فروش ارائه شده‌اند؛ به همراه ضمانت اصالت برندینگ به دست شما می‌رسند.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که بسیاری از هنرمندان ایرانی نیز وسایل نقاشی خود را از طریق همین فروشگاه تهیه می‌کنند. شما هم می‌توانید برای رسم تابلوهای خلاقانه و زیبا در سبک های مدرن، مینیمال و اجرای تکنیک‌های مختلف از محصولات باکیفیت این مجموعه استفاده کنید. لذت مشاهده ویترین های متنوع این فروشگاه را از چشمان خود دریغ نکنید، همین حالا برای خرید رنگ اکریلیک، رنگ روغن، آبرنگ و ... به فروشگاه لوازم نقاشی لذت نقاشی سر بزنید و پس از مشاهده قیمت‌های رقابتی و امکانات جذابی که این سایت برای خرید پاستل، گواش، رنگ اکولین و ... در اختیار شما گذاشته است دیدن کنید. شما می‌توانید از پشتیبانی دلسوز و متعهد این مجموعه با سابقه، برای مقایسه محصولات برندهای مختلف کمک بگیرید تا با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، بتوانید بهترین محصولات را تهیه کنید.

فروشگاه ken Bromley

کار کردن در این فروشگاه مانند یک تجارت خانوادگی دنبال می‌شود. در حال حاضر دو نسل از خانواده بروملی در این تجارت کار کرده‌اند. این فروشگاه اولین بار در سال ۱۹۹۳ توسط فردی با همین نام در انگلستان تاسیس شد. در آن زمان تنها رنگ، قلم‌مو و لوازم جانبی در این فروشگاه ارائه می‌شده است. با بهبود دامنه محصولات و خدمات، این فروشگاه توانست به جایگاه امروزی‌اش برسد. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که مؤسسین این برند، از یک آژانس مسافرتی و چند اتاق کوچک به عنوان انبار استفاده می‌کردند. هدف اصلی این خانواده ارائه خدمات عالی و حفظ صمیمیت با مشتری است.

 به جرئت می‌توان گفت که در این شرکت، داشتن اخلاق تجاری؛ مهم‌ترین نکته در هنگام استخدام کارمندان جدید است. کارکنان دلسوز و متعهد کن بروملی، می‌توانند با ارائه مشاوره تخصصی و بسته بندی محصولات، به شما در تمامی مراحل خرید آنلاین لوازم نقاشی کمک کنند. این فروشگاه کوچک، هم اکنون یک انبار بسیار بزرگ دارد و قصد دارد تا با ارائه خدمات قابل اعتماد به مشتریان، محدوده فروش خود را از طریق اینترنت افزایش دهد. آنچه که برای نقاشی، طراحی، رنگ آمیزی و وارد شدن به دنیای رنگین کمانی‌ها به آن نیاز دارید، در این فروشگاه یافت می‌شود. فراموش نکنید که خدمات عالی و صمیمی این برند باعث افزایش محبوبیت این خانواده در بین هنرمندان (در سطوح مبتدی تا پیشرفته) شده است.

فروشگاه آمازون

فروشگاه اینترنتی آمازون یک مارکت بسیار وسیع و عمومی است که در کنار سایر کالاهایی که به فروش می‌رساند، لوازم نقاشی را نیز در ویترین اینترنتی خود موجود کرده است. شما می‌توانید مجموعه‌ای از بهترین ابزارآلات نقاشی را در این فروشگاه مشاهده کنید و با در نظر گرفتن تکنیک‌هایی که قصد پیاده سازی آن‌ها را دارید، اقدام به خرید وسایل و تجهیزات متفاوت نمایید. فروشگاه اینترنتی آمازون در دسترس هم‌وطنان ایرانی نیست و شما باید به صورت غیر مستقیم از آن خرید کنید. معمولاً پس از خرید از آمازون، شرکت‌های واسطه، این تجهیزات را پس از ۸ هفته کاری به دست شما می‌رسانند.

 البته فراموش نکنید که فروشگاه‌های بزرگی مثل آمازون برای خرید بسیاری از لوازم و تجهیزات مناسب هستند، ولی پیشنهاد ما به شما این است که به جای خرید از فروشگاه‌های عمومی و خارجی، به دنبال مرجعی تخصصی در داخل ایران باشید. در ادامه یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم نقاشی آنلاین را در ایران برای شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید تمامی لوازمی که به آن نیاز را از طریق یک فروشگاه تهیه کنید.

فروشگاه Grantham's

این فروشگاه بیش از ۱۰۰ سال سابقه دارد و به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و حرفه‌ای‌ترین تأمین‌کنندگان مواد هنری و گرافیکی برای کاربران حرفه‌ای، آماتور و متوسط شناخته می‌شود. این توزیع کننده یکی از منابع بسیار مهم برای خرده فروشان لوازم نقاشی می‌باشد. جالب است بدانید که این مجموعه برای اولین بار در سال ۱۸۹۰ کار خود را آغاز کرد. در آغاز قرن بیستم این فروشگاه بزرگ‌ترین مرکز فروش لوازم نقاشی و خوش‌نویسی بود. بسیاری از هنرمندان قدیمی تجهیزات نقاشی خود را از این فروشگاه تهیه کرده‌اند. همچنین این مرکز بزرگ پس از واگذاری نیز رشد خود را ادامه داد، چرا که تاجران بسیار خوبی آن را خریداری کرده و شروع به گسترش شعبه‌های آن نمودند. با انتقال گرانتامز به یک ساختمان جدید، مشتری‌ها نیز بیشتر شدند. ساختمان مجاور پس از چند سال خریداری شد و به عنوان انبار آن مجموعه مورد استفاده قرار گرفت.

 با افزایش تقاضای مردم برای خرید مواد هنری و رنگ‌های مربوط به تجهیزات نقاشی و رنگ آمیزی، این فروشگاه توانست سود بسیار مناسبی را از فروش محصولات خود کسب کند. در سال ۲۰۱۹ این شرکت موفق شد رکورد بی‌نظیری را در هنگام فروش غیر حضوری پاندمی کرونا ثبت نماید. بسیاری از هنرمندان در سراسر دنیا، هم اکنون این فروشگاه را به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین فروشگاه لوازم نقاشی آنلاین جهان می‌شناسند.

فروشگاه hubby Craft

این فروشگاه با ارائه طیف وسیعی از تجهیزات رنگ‌آمیزی، توانسته است توقعات هنرمندان و اساتید آن‌ها را برآورده سازد. همکاران خلاق، دلسوز و باتجربه این فروشگاه آنلاین، به شما مشاوره تخصصی می‌دهند تا شما بتوانید بهترین رنگ‌ها و لوازمی که را برای اجرای تکنیک‌های مد نظرتان به آن نیاز دارید را به صورت یکجا تهیه کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که اولین بار در سال ۱۹۹۵ بود که فروشگاه هابی کرفت احداث شد. هم اکنون بیش از ۱۰۰ شعبه از این فروشگاه در سراسر جهان آماده پشتیبانی و ارائه خدمات به هنرمندان هستند. بخش مرکزی و اصلی آن در انگلستان قرار دارد و شما می‌توانید تجهیزات و محصولات تمامی برندهای محبوب و شناخته شده را در بین ویترین‌های تخصصی این فروشگاه مشاهده کنید.

فروشگاه Jackson

گزینه بعدی، مرکز جکسون است. این فروشگاه در سال ۲۰۰۰ کار خود را با تیمی کوچک ولی متخصص شروع کرد. جکسون با تکیه بر اطلاعات و دانش تخصصی کارمندانش، توانست که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان مواد و لوازم هنری در سراسر جهان شناخته شود. تیم حرفه‌ای این مرکز، می‌توانند شما را برای تحقق رویاهای خلاقانه‌ای که در ذهن دارید، کمک کنند. جالب است بدانید که تمامی کارکنان تیم فروش در مارکت بزرگ جکسون هنرمند هستند. شما می‌توانید رنگ‌ها و تمام ابزارهایی که برای تمرین و یا خلق آثار هنری خود به آن نیاز دارید را از طریق این فروشگاه اینترنتی تهیه کنید. تمام لوازم هنری اورجینال و رنگ‌هایی که شما به آن نیاز دارید، در انبار فروشگاه جکسون یافت می‌شوند. شما می‌توانید محصولات برندهای بین‌المللی و پیشرو را در بین قفسه‌های آن مشاهده کنید.

جمع بندی

با بررسی و مقایسه خدمات و محصولات بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم نقاشی در جهان، ممکن است دچار سردرگمی شوید. توجه کنید که محصولات خارجی و وارداتی در بسیاری از فروشگاه‌های لوازم نقاشی ایرانی مانند لذت نقاشی موجود هستند. با این حال، تنها چند فروشگاه محدود در ایران وجود دارند که محصولات خود را به همراه ضمانت اصالت برند و تضمین بازگشت وجه برای شما ارسال می‌کنند.

نظر شما