شناسهٔ خبر: 54983074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی جهت‌یابی بانوان کشور به میزبانی ناژوان

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: چهارمین دوره مسابقات ملی جهت‌یابی بانوان کشور، یادواره خرمشهر، با همکاری کمیته جهت یابی وابسته به هیئت انجمن‌های ورزش‌های همگانی استان اصفهان برنامه‌ریزی شده است که امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) در پارک جنگلی و مراکز گردشگری ناژوان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی جهت یابی بانوان کشور به میزبانی ناژوان، اظهار کرد: بنا به گفته رئیس هیئت مربوطه، نفرات برتر در هر رده مسابقه به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی جهت مسابقات برون مرزی معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه چهارمین دوره مسابقات ملی جهت یابی بانوان کشور، یادواره خرمشهر، با همکاری کمیته جهت یابی وابسته به هیئت انجمن‌های ورزش‌های همگانی استان اصفهان برنامه‌ریزی شده است که امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه) در پارک جنگلی و مراکز گردشگری ناژوان و در مسیری به طول پنج کیلومتر برگزار خواهد شد، افزود: در این دوره از مسابقات انتخابی تیم ملی، ۷۰ ورزشکار خانم از ۱۲ استان در سطح حرفه‌ای به رقابت می‌پردازند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ادامه داد: شهروندان برای شرکت در این مسابقات که در سطح حرفه‌ای و هم در رده شهروندی برنامه‌ریزی شده است، می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۳۶۸۱۱۴۰۵ تماس بگیرند.

وی با اشاره به ظرفیت مجموعه ناژوان برای برگزاری این نمونه مسابقات و ورزش‌ها، گفت: با توجه به فضای مستعد عرصه ناژوان، امکان مردمی سازی بسیاری از ورزش‌ها و در زمینه‌های مختلف بر اساس ضوابط و با رعایت شرایط مختلف فرهنگی و اجتماعی وجود دارد که امیدواریم با تعامل سازنده بین بخش‌های مختلف زمینه سازی مناسب برای انجام این مهم و فراهم کردن محیطی امن برای حضور خانواده‌ها و بهره‌مندی از تفریح و نشاط سالم برای جوانان و خانواده‌ها صورت گیرد.

برگزاری چهارمین دوره مسابقات ملی جهت‌یابی بانوان کشور به میزبانی ناژوان

نظر شما