شناسهٔ خبر: 54982688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

رسمی؛

آذرباد و حسینی نارنجی‌پوش ماندند

محسن آذرباد و سیدمهدی حسینی قراردادشان را با تیم فوتبال مس رفسنجان تمدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال مس رفسنجان که فعالیت خیلی‌خوبی در پنجره نقل‌وانتقالاتی تابستانی داشته دو اقدام مناسب دیگر انجام داد تا به تقویت تیمش در فصل بیست‌ودوم فوتبال ایران کمک کند.

بدین ترتیب، محسن آذرباد، کاپیتان مس رفسنجان و یکی از مؤثرترین بازیکنان فصل گذشته رقابت‌های لیگ‌برتر که برای فصل جدید با مس قرارداد رسمی داشت، پس از مذاکره با مسئولان باشگاه قرارداد خود را با این تیم یک‌فصل دیگر هم تمدید کرد تا به این ترتیب در دو فصل پیش رو همچنان با پیراهن مس رفسنجان به میدان برود.

آذرباد از باشگاه‌هایی نظیر استقلال تهران و سپاهان اصفهان پیشنهاد داشت اما پس از اینکه باشگاه مس اجازه جدایی به وی را نداد در این تیم ماندنی شد و قراردارش را نیز تمدید کرد.

آذرباد و حسینی نارنجی‌پوش ماندند

همچنین سیدمهدی حسینی، هافبک ملی‌پوش مس رفسنجان که برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با مس قرارداد رسمی داشت، پس از مذاکره با مسئولان باشگاه قرارداد خود را با این تیم یک‌فصل دیگر هم تمدید کرد تا به این ترتیب در دو فصل پیش رو همچنان با پیراهن مس رفسنجان به میدان برود.

سیدمهدی حسینی نیز یکی از بازیکنان تأثیرگذار مس رفسنجان به‌شمار می‌رود که اکنون مدیران مس او را مجاب کردند در رفسنجان بماند.

آذرباد و حسینی نارنجی‌پوش ماندند

نظر شما