شناسهٔ خبر: 54981938 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مراقبت از یک بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه

یک بیمار مبتلا به کرونا با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری تحت مراقبت و درمان است.

صاحب‌خبر -

آقای درخشان مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳ بیمار با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی و بیمارستانی استان مراجعه داشته اند که از این تعداد شش بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته نتیجه تست سه نفر از مراجعه کنندگان در بخش سرپایی مثبت قطعی اعلام شد و در بین بستری شدگان مشکوک به کووید_۱۹ در مراکز بیمارستانی استان نتیجه تست سه نفر مثبت قطعی اعلام شد.

بیشتر بخوانید

هم اکنون ۱۹ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۱۳ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات برای رد یا تایید بیماریشان هستند.

در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد جدید فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کووید_۱۹ در استان گزارش نشد و مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری کماکان یک هزار و ۸۴۹ نفر می‌باشد.

هم اکنون یک نفر از بیماران با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان است.

نظر شما