شناسهٔ خبر: 54981655 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

نیوشا ضیغمی و لنا کوچولوی بانمک

نیوشا ضیغمی به تازگی عکسی از لنا دخترش منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که در آخرین روز اردیبهشت ماه سال 97 برای اولین بار مادر و صاحب دختری به نام لنا شد. لنا دختر بازیگر سریال درچشم باد و اخراجی ها چهره بانمکی داشته و به دلیل بوری و پوست سفیدش شباهت زیادی به مادر بازیگرش دارد.

نیوشا ضیغمی به تازگی عکسی از لنا دخترش منتشر کرده که برخی از کاربران معتقدند شباهت زیادی به قبل از عمل جراحی مادرش دارد و بسیاری این عکس را با عنوان "شباهت دختر نیوشا ضیغمی به چهره قبل از عمل مادرش" دست بدست کردند. نظر شما چیست؟ شما هم با توجه به عکس جدید دختر نیوشا ضیغمی که در این بخش مشاهده می کنید، او را شبیه به چهره قبل از عمل نیوشا ضیغمی میدانید یا خیر؟

نیوشا ضیغمی و لنا کوچولوی بانمک

نیوشا ضیغمی به تازگی در استوری اینستاگرامش ویدیو و عکسی از خودش و لنا را منتشر نمود که واکنش بسیاری در فضای مجازی شد. در ویدیو تازه منتشر شده لنا و مادر بازیگرش در حال پیاده‌روی در خیابان هستند و نیوشا ضیغمی از دخترش می پرسد چرا انقدر شیطون شدی که لنا با شیرین زبانی می گوید والا دست خودم نیست! به عقیده بسیاری از افراد لنا شباهت زیادی به کودکی و قبل از عمل بازیگر فیلم شوریده دارد. نیوشا ضیغمی در سال 86 جراحی زیبایی بینی انجام داده است و قبل از عمل 11 فیلم بازی کرده بود.

نیوشا ضیغمی و لنا کوچولوی بانمک

مختصر بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی؛ بازیگر، تهیه کننده و مدل متولد 18 تیر 1359 در تهران است اما اصالتا از سمت مادر کرد مهاباد می باشد. مرحوم پدرش محسن ضیغمی دبیر بازنشسته و مادرش فهیمه رستم‌پور کارمند بازنشسته است، یک خواهر بنام روشا دارد. او بعد از فارغ التحصیلی در کلاس های بازیگریبا معرفی مسعود جعفری جوزانی با بازی در سریال در چشم باد اولین تجربه هنری خود را کسب کرد و با بازی در فیلم شوریده، پارک وی و اخراجی ها به شهرت رسید.

نیوشا ضیغمی در آبان سال 1389 با آرش پولادخان (تاجر نقره) با مهریه دو سکه ازدواج کرد، آرش پولاد خان سرمایه گذارفیلم پرتقال خونی بود که پس از آشنایی با خانم ضیغمی با ایشان ازدواج کرد. این زوج دارای دختری به نام لنا هستند که متولد 1397 می باشد.

نظر شما