شناسهٔ خبر: 54981296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ظرفیت فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس به صورت جدی مورد استفاده قرار می‌گیرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: ظرفیت فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس به صورت جدی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سرهنگ غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس و مقاومت استان با اشاره به اینکه استفاده از روش‌های نوین و خلاقانه مانند فضای مجازی و رسانه برای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری در هفته دفاع مقدس است اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور در گام دوم انقلاب ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و بسیجی بودن است و فضای مجازی بهترین فرصت استفاده در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه اولویت مهم ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت حمایت از تولیدات چند رسانه‌ای در رسانه و فضای مجازی است، افزود: در این زمینه جشنواره‌های متعددی از جمله چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی در سال 1401 برنامه‌ریزی شده که به شکل کشوری و به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد: پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و خبری، پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای کاربردی، هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال یکی از محورهای چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی است و متقاضیان می‌توانند آثار خود را در این محورها ارسال کنند.

کریمی بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت می‌توانند آثار خود را تا 31 شهریورماه امسال به نشانی http://defafestival.com ارسال کنند و دبیرخانه استانی این جشنواره در محل اداره کل واقع در مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان آمادگی پاسخگویی به نظرات و سوالات همه مردم است. 

وی خاطرنشان کرد: هدف از چهارمین دوره جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی شناسایی و به‌روزرسانی بانک اطلاعات فعالان فضای مجازی در حوزه ایثار، شهادت، استفاده از ظرفیت آنها در تهیه محتوای دیجیتال، انتشار در فضای مجازی، هدایت و شبکه‌سازی آنان برای تسریع در رسیدن به اهداف و برنامه‌های ستاد در جلوگیری از تحریف و فراموشی گنج دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: دشمن در فضای مجازی تمام تلاش خود را بر ناامیدی و یاس مردم بنا کرده است بنابراین باید با روحیه جهادی فعالان انقلابی در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با روحیه جهادی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت قدم بردارند.

انتهای پیام/711/ح

نظر شما